X

מאמנת העל מחולון, הביאה עוד מדליה אולימפית!

אחרי שהובילה את לינוי אשרם לזהב בטוקיו, מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית איילת זוסמן, תושבת חולון, תחזור הביתה מפריז, עם מדליה אולימפית נוספת!

מאמנת העל מחולון, הביאה עוד מדליה אולימפית!
צילום: עודד קרני- הוועד האולימפי בישראל

(רועי אסף)

איילת זוסמן, תושבת העיר חולון ומאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, עשתה זאת שוב! 3 שנים אחרי שתחת שרביטה זכתה לינוי אשרם, במדליית זהב חסרת תקדים, הפעם עשו את זה 5 המופלאות של הנבחרת הקבוצתית וזכו תחת איילת, במדליית הכסף באולימפיאדת פריז 2024!

זוסמן, קיבלה לידיה את הנבחרת מהמאמנת האגדית אירה ויגדורצ'יק וידעה שמחכה לה אתגר קשה במיוחד.

אתמול (שבת) באולם ההתעמלות בפריז, היא, יחד עם כל עם ישראל, חיכו במתח לתוצאה האחרונה בהחלט שניתנה בגמר הקבוצתי ועם קבלת הבשורה, המאמנת החולונית וחניכותיה לנבחרת, לא ידעו נפשן מרוב אושר!

זוסמן בת ה-45, נולדה בחולון ולמדה בצעירותה בתיכון קריית שרת בעיר. היא התאמנה תחת אירה ויגדורצ'יק, זכתה באליפות ישראל בגיל 15 אך פרשה כבר בגיל 17. 

היא החלה לאמן בראשון לציון, תחתיה עברו מתעמלות רבות וביניהן נטע ריבקין וגם אירה ריסנזון. ב-2021, הגיעה אל שיא הקריירה עם מדליית הזהב של לינוי אשרם ואמש, כבשה פסגה נוספת עם הנבחרת.

את הסיכום המתומצת והטוב ביותר, נתנה האלופה האולימפית במיל'- לינוי אשרם, כשנשאלה מה היא חושבת על איילת וענתה: "איילת, זו אגדה!"

איילת זוסמן חולון אולימפיאדה

art