X

עולה עולה

כל מה שחדש על המדף

חברת "יחיעם" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק": דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר. נקניקי סלמי ופסטרמה פרוסים דק-דק, בטעם מעושן ובמרקם קטיפתי, ללא גלוטן, עשירים בחלבון,נהדרים להכנת כריכים עסיסיים וטעימים וגם כנישנוש.

פרימור" משיקה לרגל הקיץ: מיץ מנדרינה ומיקס פירות ונגיעת גזר. מדובר במיץ שמכיל 100 אחוז מיץ מנדרינה ומיץ פירות המבוסס על שילוב טעים של מגוון פירות טרופיים וגזר.

חברת "אחוה" משיקה סירופ בטעם פטל ללא תוספת סוכר- סירופ דיאט איכותי המכיל פחות מקלוריה אחת ל-100 מ"ל משקה מוכן- הסירופ מצטרף לסדרת תרכיזי השתייה המצליחה של "אחוה", הכוללת סירופים בטעם פטל, אננס וענבים ונמכרת במחיר זול במיוחד ביחס לסירופים אחרים בקטגוריה

חברת א.ג.ת.ד - מחברות ייבוא האלכוהול, היין והמזון משיקה בישראל את מותג המשקאות הבינלאומי – GRANINI – המשווק ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, בהן מיליוני צרכנים נהנים מהאיכות יוצאת הדופן של המשקאות הפירותיים המוכרים והאהובים המיובאים מאיטליה.

קפה טורקי של עלית, מהטעמים שהכי מזוהים עם ישראליות, מושק לראשונה בגרסת קפסולות קפה למכונת אספרסו ביתית. סדרת הקפסולות החדשה שמגיעה בטעם טורקי וטורקי עם הל, מציעה את אותו הטעם והניחוח, רק ללא הגרגירים.

לראשונה בישראל, NESCAFÉ נכנסת לעולם המשקאות בפחית  ומשיקה סדרת קפה קר מוכן לשתיה בטעמים האהובים:  קפוצ'ינו, לאטה ומוקה. המשקאות הקרים מבוססים על תערובת מאוזנת וטעימה של קפה משובח מבית NESCAFÉ בשילוב חלב, במתיקות ובטעמים שונים, לשימוש מיידי בבית או בדרך.

פסטות שטראוס מרחיבה את סדרת הפסטות המצוננות עם השקה חדשה של קרפלך - כיסוני פסטה במילוי תפוח אדמה ובצל מטוגן - המוצר החדש שהושק במהדורה מיוחדת לשלושה חודשים, מצטרף לסדרת הפסטות המצוננות של שטראוס המציעה רביולי חלבי ופרווה אותם ניתן להגיש כתוספת עשירה לארוחה בשרית. המוצר הינו ללא חומרים משמרים והוא ניתן להקפאה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ספרינג משיקים מהדורת קיץ מיוחדת של ספרינג פטל וענבים, המותאמים לקהל הצעיר והמשפחתי ומחברים לחוויה של קיץ, חופש ופינוק. שני טעמי המשקאות החדשים ללא  חומרים משמרים וללא מדבקות אדומות של סוכר ולראשונה בתוספת של סיבים תזונתיים.

 

 

 

 

 

 

יקב ברקן גאה להציג: מוסקטו עם בועות קטנות ושמחות – היין המושלם לקיץ  מדובר ביין לבן מוגז קלות במתיקות עדינה ומאוזנת מבית ברקן. יין רענן ומפתיע שמשתלב מצוין בכל אירוח.

פורינה, חברת המזון הבינלאומית לתזונת חיות מחמד, משיקה לראשונה בישראל את סדרת הפאוצ'ים גורמה פרל - סדרת מזון לח העשויה מרכיבים איכותיים, בטעמים ומרקמים שונים.המתכונים עשויים מרכיבים איכותיים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים וללא חומרים משמרים.

בעונת הענבים הנוכחית משיקים 'ענבי טלי' שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם 'תמרה' וזן הענבים המתוקים והאיכותיים "סייבל". במסגרת שיתוף הפעולה, יושק "ארטיק ענבי סייבל" המכיל 87% ענבים טריים מזן "סייבל"! הארטיקים עשויים בעבודת יד מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים ביותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המותג ליראק פריז משיק לראשונה לקיץ 24: הגנה 30SPF במרקם שמן גוף חושני בעל מערכת סינון גבוהה של כל הספקטרום- Bread Spectrum, המשלבת מסננים אורגניים [UVB + UVA] עם קומפלקס של חומרים פעילים אנטי קרינה כחולה ואינפרא אדום. בנוסף מאיר ומעמיק את השיזוף. נספג בקלות, אינו דביק ומותיר תחושת רעננות חושנית.

מותג הגילוח אינטואישן משיק לקיץ 2024: מארז סכין חד פעמית חדשנית לנשים, עטופה בסבון מוצק.המארז כולל 2 סכיני גילוח  עטופים בסבון מוצק עם תמצית אלוורה המטפח ומרגיע את  העור ללא צורך בהוספת ג'ל/קרם גילוח, כולל כיסוי לראש הסכין – מושלם ומתאים לנסיעות/ טיולים ושימוש מחוץ לבית ונוח לנשיאה בתיק.

מותג האיפור האיטלקי PUPA ממשיך לחדש במוצרים חדשים והכי נכונים, וכיאה למגמת טיפוח הגבות יוצא עם ליין של ג'ל לעיצוב הגבות:  FIX & LIFT EYEBROW STYLER  ג'ל שקוף לעיצוב הגבות עם גוון מטפח ומעניק נפח – מוצר אידאלי לגבות מסודרות לאורך כל היום, עם מברשת מיני וזיפים צפופים במיוחד. ו- ג'ל בגוון לעיצוב ומילוי הגבות עם גוון מטפח ומעניק צבע ו- PLUMP & CARE EYEBROW GEL המגיע ב 3 גוונים (בלונד, חום, וחום כהה) – מוצר אידאלי לתיקון, צביעה ועיבוי הגבות, במרקם ג'ל קרמי קליל המעצים באופן טבעי את גוון הגבות.

מותג הקוסמטיקה PAYOT משיק סדרת טיפוח גוף חדשה PAYOT NEROLI אשר נוצרה בהשראת נופים איטלקיים וגנים ים תיכוניים, ובמרכזה ניחוח הנרולי המגיע מעץ התפוז המר, ניחוח מרגיע ושלו, וניחוחות של ארז לבן ורענן ומושק. הזמנה אמיתי לפנק את עור הגוף ב"דולצ'ה ויטה". סדרת הטיפוח החדשה כוללת 3 מוצרים בעלי נוסחה טבעית, לטיפוח ופינוק הגוף:  קרם גוף מבושם, ג'ל רחצה מבושם ומי גוף מבושמים.

- חברת הטיפוח השוויצרית: JUVENA  משיקה קרם הגנה לפנים עם 2 רמות שונות של הגנה SPF 50 או SUNSATION SPF 30  מוצרי הגנה מהשמש המתקדמים ביותר של JUVENA עם טיפוח אנטי אייג'ינג לשמירה על עור רענן וצעיר. הקרמים מעניקים הגנה גבוהה מהשמש, מגנים מפני נזקים סביבתיים ופועלים נגד הזדקנות מוקדמת של העור.

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לראשונה סדרת תחליבי הגנה לפנים עם SPF50, בשני סוגים - שקוף או גלואו עם גוון. תחליב לחות קליל לשימוש יומיומי. הודות לשילוב עם ויטמין C, התחליב מסייע בו זמנית בהפחתת כתמים עור כהים וכתמי פיגמנטציה, ומעניק עור זוהר.

מותג היופי ג'ייד משיק את: #ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL SKIN TREATMENT- סדרת מוצרים לטיפול בעור הנוטה לפצעונים. לטיהור, חידוש ואיזון העור.פצעונים, פגמים, נקבוביות מוגדלות, ראשים שחורים ועור שומני הם כולם בעיות עור נפוצות המתרחשות כאשר העור מייצר יותר סבום (שמן) מהדרוש. סדרת הטיפוח החדשה מבית ג'ייד , #ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL מציעה שגרת טיפול יומיומי רב-תכליתי. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים הפועלים יחדיו לוויסות יעיל של סבום בעור שמן ומעורב, ומסייעים בצמצום הופעת פצעונים ונקבוביות, הפחתת ברק, ושיפור מראה העור. הסדרה מכילה 90% מרכיבים טבעיים.

חדש מסרקל של ד"ר פישר: מתיר קשרים לשיער מתולתל באריזת ספריי חדשה ונוחה לשימוש מתאים לשימוש על שיער רטוב או יבש, והינו חלק מסדרת סרקל המובילה והאהובה על הורים וילדים כאחד ומסייעת כבר מעל 30 שנה בשמירה על היגיינת השיער. תכולה של  340 מ"ל.

מותג היוקרה MICHAEL KORS  מייקל קורס משיק שני בשמים חדשים בשבילו ובשבילה- Michael Kors Pour Femme Michael Kors Pour Homme

 

ללין משיקה כוס שתייה xl חדשה  בעיצוב אופנתי וטרנדי, לנשיאה לכל מקום, מעודדת שתיה מרובה ומתאימה לכל מי שמחפש דרך ידידותית לסביבה לשתות את המשקאות האהובים עליו.הכוס  עשויה פלדת אל חלד עם דופן כפולה שמבודדת קור וחום, שומרת חום במשך שש שעות וקור במשך עשר שעות. לכוס בסיס צר שמתאים לרכב וידית נשיאה נוחה, המאפשרת לקחת אותה לכל מקום: למטיילים, תלמידים/סטודנטים. כוס XL יכולה להכיל עד 1200 מ"ל, ומתאימה לשתייה קרה / חמה. ניתן להשיג את הכוס ב- 2 צבעים: לבנדר וקרם.

NOIZZ  מציגה את קולקציית BACK TO SCHOOL החדשה, שתהפוך כל יום לימודים למסיבה של סטייל וצבע. הקולקציה צבעונית ומגוונת, אופנתית וטרנדית, עם תיקים, קלמרים, בקבוקים ואקססוריז מקושקשים בסטייל גרפיטי. ההשראה לקולקציה באה מהשילוב המושלם בין אופנה ופונקציונליות. כל פריט בקולקציה נוצר כדי להיות לא רק יפה, אלא גם שימושי ונוח.התיקים בנויים להחזיק מעמד עם כל הציוד, עם תאים חכמים לכל דבר. הקלמרים המעוצבים והבקבוקים המגניבים יגרמו לכל ילד להוציא אותם בגאווה מהתיק. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא תיקים, קלמרים, בקבוקים ומחברות.

רשת SCOOP משיקה לשנת הלימודים החדשה קולקציית ילקוטים פונקציונאליים ואופנתיים מאובזרים בחידושים ובמחירים שווים לכל כיס .גם לילדי הגן משיקה רשת SCOOP   תיקי גן בעיצובים מדליקים. במסגרת ההשקה יוצע 20% הנחה על כל מחלקת הילקוטים והתיקים.

מותג התינוקות והילדים האמריקאי NUBY מתכונן לחזרה לבתי הספר ולגנים ומציג בקבוקי שתייה המתאימים גם לילדים גדולים, נוחים לשתייה וששומרים על היגיינה מרבית. הבקבוקים זמינים במגוון עיצובים שילדים אוהבים, ידרבנו אותם לשתות מים ונוזלים בימי הקיץ החמים ומתאימים לחזרה לגנים ולבית הספר היסודי.

עולה עולה

art