X

שבוע התעסוקה בראשון לציון

מחפשים עבודה או שינוי תעסוקתי? עיריית ראשון לציון יוצאת בשבוע תעסוקה מיוחד עם שלל הרצאות, סדנאות והכשרות ללא כל עלות

שבוע התעסוקה בראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון יוצאת בשבוע תעסוקה מיוחד לתושבות ותושבי העיר ללא כל עלות. מרכז הזדמנות - המרכז העירוני לקידום תעסוקה במינהל לשילוב חברתי שבעיריית ראשון לציון, בשיתוף משרד העבודה ומשרד הרווחה, יקיימו שבוע תעסוקה לתושבים המחפשים עבודה, שינויים בקריירה, הכשרות מקצועיות ולמידה מעשירה על עולם התעסוקה.

שבוע התעסוקה יתקיים בין התאריכים 14-17.7.24 (ראשון-רביעי), בין השעות 20:30-9:30, ויכלול מגוון הרצאות וסדנאות - חלקן פרונטלי וחלקן בזום, ביניהן: סדנת כתיבת קורות חיים; סימולציות לראיונות עבודה; קבלת החלטות; שימוש בבינה מלאכותית לחיפוש עבודה; הרצאות על איזון בית ועבודה; לימוד עיצוב ב- Canva למתחילים ועוד המון.

כל ההרצאות והסדנאות ללא כל עלות, כאמור, אך בהרשמה מראש בקישור: https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/d510bc

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״במיוחד השנה נושא התעסוקה הוא משמעותי מאוד בחיינו. לאחר תקופה ארוכה של מלחמה קשה, חוסר ודאות כלכלית ושינויים תעסוקתיים, אני יודע עד כמה חשוב לקדם את תחום התעסוקה בעיר. אני מזמין את כלל התושבות והתושבים לקחת חלק בשבוע הזה ולהכשיר ולקדם את עצמם בתחומים המגוונים שאנחנו מציעים".

דוברות ראשון לציוןשבוע התעסוקהצילום: דוברות ראשון לציון

שבוע התעסוקה ראשון לציון

art