X

שלוחה חדשה לאל"י (האגודה להגנת הילד) בעיר חולון

על רקע גידול של 30% בפניות אל העמותה, הוחלט לפתוח שלוחה בעיר חולון

שלוחה חדשה לאל"י (האגודה להגנת הילד) בעיר חולון
ערן צימרין, נשיא אל"י צילום: אל"י- האגודה להגנת הילד

אל"י - האגודה להגנת הילד קיימה אתמול, (שלישי), את יום העיון השנתי  שלה, בשיתוף עם עיריית חולון והמשרד לשירותים חברתיים. יום העיון התמקד בטראומות ותהליכים שיקומיים בילדים ובני נוער שחוו פגיעה מינית או ילדים ובני נוער פוגעים.

ערן צימרין, נשיא אל"י: "אני שמח לבשר על פתיחת שלוחה חדשה חמה ומסבירת פנים בחולון באמצעותה נוכל להגיש סיוע וטיפול בילדים ובני נוער בעיר"

בדברי הפתיחה של יום העיון מסר ערן צימרין, נשיא אל"י - האגודה להגנת הילד, כי על רקע הגידול ב-30 אחוז בפניות אל העמותה, הוחלט על הקמת השלוחה בחולון , שתהווה שלוחה פעילה של המרכז הטיפולי של אל"י בראשון לציון.  

עוד מסר צימרין, כי מדובר במרכז היחיד בחולון, שנותן מענה לכל סוגי הפגיעות בילדים: נפשית, מינית, פיזית או הזנחה בעבור משרד הרווחה בעיר. כמו כן, המרכז ערוך לקבל ולטפל גם בילדים או בני נוער שחוו פגיעות ורוצים לקבל טיפול, שלא במסגרת הרווחה אלא באופן פרטי וחסוי. 

צימרין הזכיר בדבריו כי אל"י מפעילה מרכזים רבים ברחבי הארץ וכאמור, היחידה שמטפלת בכל היבטי הפגיעה בילדים על רקע פיזי, מיני, נפשי או הזנחה.

במהלך השנה החולפת התקבלו באל"י כ- 12,000 פניות, 30 אחוז יותר משנה קודמת  כאשר 16.5% מהן נובעות מטראומות מלחמת חרבות ברזל.
עוד הוסיף כי במהלך חודש מאי האחרון, עלתה העמותה בקמפיין תחת הכותרת לוקחים אחריות, הקורא לילדים, בני נוער או מבוגרים החווים התעללות או ששמעו על כזו לפנות לאל"י , באמצעות הכפתור הסגול, ולדווח על כך.

"נדהמנו לגלות כי בעקבות הקמפיין,  אופי הפנייה אלינו עבר לדיגיטל וכ 85% מהפניות מגיעות אלינו רק באמצעות הכפתור הדיגיטלי". אנו ערוכים לקבל ולטפל בקריאות שיגיעו אלינו ב *6935

ראש עיריית חולון, מר שי קינן, שהיה אמור להשתתף ביום העיון,  אך נבצר ממנו בסופו של דבר מסר כי הוא מברך את כל העוסקים בדבר

רקע עמותת אל"י 

אל"י הוקמה בשנת 1979 על ידי ד"ר חניתה צימרין ז"ל במטרה להתמודד עם בעיית התעללות פיזית, מינית ונפשית בילדים, מדובר בעמותה הראשונה בישראל שהעלתה את הנושא לסדר היום הלאומי. כמו כן, אל"י הוכתרה על ידי ממשלת ישראל וגופים נוספים כארגון העוסק בהיבטים השונים של התעללות בילדים. 

קו המצוקה של אל"י -  6935*

אל"י האגודה להגנת הילד חולון ערן צימרין

art