X

נבחרו מפעילי הצהרונים החדשים של חולון

מעבר מהפעלה על ידי רשת קהילה ופנאי – להפעלה בשנת הלימודים תשפ"ה על ידי חברות המובילות בתחום. ראש העירייה שי קינן: "תחום החינוך בכלל וחינוך ילדים צעירים בפרט הינו משימה חשובה וחיונית. יחד עם זאת חובתנו היא לוודא שיוענק להורים ולילדים שירות מיטבי".

נבחרו מפעילי הצהרונים החדשים של חולון
. צילום: עיריית חולון

בימים אלו נערכת עיריית חולון לקראת המעבר מהפעלת הצהרונים והקייטנות על ידי רשת קהילה ופנאי להפעלה על ידי שלוש החברות שזכו במכרז. החברות שיפעילו את הצהרונים בשנה"ל הבאה הן חברת אפטר סקול, חברת המשכיל וחברת נבון פרויקטים בחינוך.

ביום חמישי, 4.7.24, יפורסמו באתר העירוני הנחיות הר​​​ישום לצהרונים מול המפעילות החדשות, ההנחיות יכללו את תקופת הרישום, הקישורים להרשמה ופרטי התקשרות של כל מפעיל, הרישום יבוצע בחלוקה לאזורי מגורים, וכל חברה תהיה אחראית על אזור רישום אחר בעיר.

בהנחיית ראש העירייה תינתן לעובד​​ות שמועסקות כיום ברשת קהילה ופנאי, אפשרות להשתלב ולעבוד בחברות החדשות וככל שניתן גם באותה מסגרת חינוכית שבה הן עובדות כיום (גן/בית ספר). זאת, מכיוון שלרציפות התפקודית ולקשר שבין העובדות לבין הילדים יש חשיבות ערכית, מוסרית ופדגוגית.

היום, יום שני, 1.7.24, פור​סמו השיבוצים לגני הילדים. ההורים קיבלו מסרון ובו נמסר שם הגן אליו שובצו הילדים, למסרון זה אין קשר לרישום לצהרוני הגנים שיפורסם בהמשך.

הורים אשר שילמו דמי רישום לצהרוני רשת קהילה ופנאי לקראת שנת הלימודים הבאה, יקבלו החזר כספי מלא אוטומטי ללא צורך בפנייה יזומה של ההורים.

ראש העירייה שי קינן: "תחום החינוך בכלל וחינוך ילדים צעירים בפרט הינו משימה חשובה וחיונית לעיר חולון ויש בי הערכה רבה מאוד לכל העושות במלאכה זו,  יחד עם זאת חובתנו היא לוודא שיוענק להורים ולילדים שירות מיטבי. ההחלטה לבצע שינוי בגורם המפעיל של הצהרונים והקייטנות נובעת מתוך הבנת הצרכים שעלו מן השטח. המעבר יבוצע באחריות וברגישות המתבקשת כדי להבטיח להורים נחת בנושא חשוב זה, וכדי לספק לעובדות את האפשרות להמשך העסקה במסגרת החדשה".

צהרונים חולון

art