X

מנכ"לית עיריית בת ים- יודפת אפק ארזי, ביקשה לסיים את תפקידה

לאחר למעלה מחמש שנים בתפקיד ושורת הישגים ששיאם בחיסול הגירעון העירוני, הודיעה מנכ"לית עיריית בת-ים, יודפת אפק ארזי, על רצונה לסיים את תפקידה.

יודפת אפק ארזי- צילום: עוז שכטר
יודפת אפק ארזי- צילום: עוז שכטר

אפק-ארזי גויסה על ידי ראש העיר צביקה ברוט לפני כחמש שנים וחצי, להוביל את הצוות המקצועי בעיריה ואת המהלכים הכלכליים שנדרשו לצורך הבראתה של בת-ים. יחד עם ברוט היא ניהלה את גיבוש הצוות העירוני, והובלת המגעים מול הממשלה לשינוי תכנית ההבראה ויצירת מתווה כלכלי שיחסל את הגירעון.

המהלכים שקידמה הביאו לשורת הצלחות חסרות תקדים בבת-ים, בהן סגירת גירעון מהגדולים שידע השלטון המקומי, הפיכתה של בת ים לעיר עצמאית ללא חשב מלווה, פיתוח הקהילות בעיר, הגדלה משמעותית של היקפי הפיתוח העירוני, פיתוח וקידום תהליכי שירות ויצירת תכנית עבודה אסטרטגית ארוכת טווח לעיר.

באגרת ששיגרה לעובדים כתבה היום אפק-ארזי כי ״לצד ההישגים, הדבר עליו עמלתי יותר מכל היה המאמץ העקבי והנחוש להנחיל תרבות ארגונית המבוססת על ערכי המצויינות, עבודת צוות ושיתוף פעולה, אומץ ניהולי ולקיחת אחריות. בחמש שנים האחרונות למדנו ויישמנו שגורלנו בידינו ושאנחנו האחראים המרכזיים לתוצאות של עצמנו. כעת, לאחר 5 שנים מדהימות ומאתגרות, משמעותיות ומספקות ביקשתי מראש העיר לסיים את תפקידי ולהמשיך הלאה לאתגרים חדשים״.

מנכ״לית העיריה הוסיפה בנימה אישית כי ״כולכם יודעים שלצד האתגר המקצועי חוויתי בשנים האלו שנים קשות ומטלטלות עם מחלתו ופטירתו של בן זוגי האהוב מורן. במהלך המאבק של מורן במחלתו, רבים בעירייה היו לי למקור כח ומשענת ואני אוקיר זאת לעד. בשנים אלו הייתי צרכה לגייס את כל כוחי ומרצי על מנת להתמודד ולתפקד מול כל האתגרים והחזיתות להן נדרשתי ולעשות זאת בצורה הכי טובה שיש כפי שאני דורשת מעצמי. ועכשיו הגיע הזמן הנכון להמשיך הלאה״.

ראש העיר צביקה ברוט אמר היום כי ״יודפת היתה הציר המוביל והמרכזי בהצלחה של בת-ים בחמש השנים האחרונות. היא חתומה על הישגים חסרי תקדים לא רק בבת-ים, אלא בשלטון המקומי בכלל. היא אשת מקצוע ומנהלת יוצאת דופן שהצליחה לשלב מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר לצד מסירות יוצאת דופן. גם בשנים האחרונות, למרות האתגרים האישיים שעברה, היא המשיכה לעבוד מסביב לשעון ולא עצרה לרגע. ברמה האישית הפכנו לשותפים של ממש הן בחזון והן בעשייה, ואני אסיר תודה על השנים שהקדישה לבת-ים ועל החותם שהותירה בעיר. אין לי ספק שהיא תצטיין ותצליח להוביל ברמה הגבוהה ביותר כל תפקיד ובכל ארגון בו תבחר לכהן בעתיד".

בשבועות הקרובות צפוי ברוט לבחור מנכ״ל חדש שיחל בחפיפה עם המנכ״לית היוצאת.

עמוד הבית ראשי חדשות בת-ים בת ים יודפת אפק ארזי

art