X

לא משאירים אף ילד מאחור

ארגון סאסא סטון מביא את שבוע הספר ישירות למחלקות הילדים בבתי החולים

לא משאירים אף ילד מאחור

ארגון סאסא סטון המוביל את תחום החינוך לילדים מאושפזים, פתח השבוע בסדרת מפגשי וסדנאות סופרים בבתי החולים בכל רחבי הארץ לרגל שבוע הספר העברי. כחלק מסדרת האירועים, התקיים השבוע מפגש סופרים מרתק ומרגש במרכז הרפואי קפלן ברחובות. המרכז החינוכי בבית החולים אירח את סופר הילדים והמאייר רמי טל, זוכה פרס סאסא סטון לספרות ילדים לנת 2022, עם ספרו "המפלצות של נועם".

במפגש המרתק והמרגש עם הסופר, השתתפו הילדים המאושפזים ולצידם, סיגל צדוק-שאקי, מנהלת המרכז החינוכי והצוות.

המפגש, כחלק מפרויקט פרס סאסא סטון לספרות ילדים, על שם פיליפ ז"ל והילדה סטון, נשיאי הכבוד של הארגון ומייסדיו. הפרס לסופרים ומאיירים מובילים בישראל, יוענק זו השנה הרביעית, כאשר בימים אלו הארגון בשלבים אחרונים של איסוף הספרים המועמדים לפרס לשנה הנוכחית (ניתן להגיש מועמדות עד לסוף החודש).

סוניה גומס דה מסקיטה, סגנית יו"ר הדירקטוריון בארגון סאסא סטון ונציגת משפחת התורמים: "אירועי שבוע הספר אותם אנחנו מקיימים עבור ילדים מאושפזים בבתי החולים, משקפים את תפיסת העולם שלנו לפיה חינוך הוא בהחלט לא רק למידה, אלא מקור לעוצמה וליציבות עבור כל ילד, ובמיוחד בזמנים מורכבים. פרס סאסא סטון לספרות ילדים, ע"ש פיליפ ז"ל והילדה סטון, שמתקיים השנה בפעם הרביעית, משתלב עם הרציונל הזה באופן מושלם, כאשר אנו גאים לתמוך בספרות הילדים הישראלית החשובה לנו כל כך ובמקביל לרתום אותה לטובת המעטפת החינוכית שמקבלים ילדים מאושפזים."

עמוד הבית ראשי חדשות רחובות רחובות

art