X

מטופלי אברבנאל זכו לתלבושות ממעצב האופנה דורון אשכנזי

מעצב אופנת העלית, דורון אשכנזי עיצב בהתנדבות קולקציית בגדי פנאי בהשראת עולם הספורט עבור מטופלי המרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל.

מטופלי אברבנאל זכו לתלבושות ממעצב האופנה דורון אשכנזי
המעצב המוערך דורון אשכנזי עסק בחודשים האחרונים בעיצוב קולקציה לא שגרתית. עמותת הידידים "ידידי נפש אברבנאל" בשיתוף עם הנהלת המרכז הרפואי לבריאות נפש אברבנאל, החליטו ליזום מהלך של עיצוב מחדש לבגדי הפנאי של המטופלים. הם פנו אל דורון אשכנזי, מבכירי מעצבי בגדי העלית לגברים בישראל, שנענה לבקשתם ועיצב בהתנדבות קולקציה של בגדי פנאי. הבגדים החדשים יהפכו למעשה לבגדי היומיום והפנאי הרשמיים של מטופלי אברבנאל. הקולקציה שעוצבה בהשראת עולם הספורט, עם קריצה לעולם האופנה, תהווה שינוי עיצובי משמעותי עבור מטופלי אברבנאל, שייהנו מבגדי פנאי מעוצבים באיכות גבוהה. במהלך העבודה על הקולקציה ביקר אשכנזי באברבנאל מספר פעמים, ונפגש עם אנשי הצוות הרפואי והמטפלים.

33 (3)צילום: 33 (3)

המעצב דורון אשכנזי: "ביקרתי באברבנאל כי רציתי להכיר את הדמויות עבורם אני מעצב, חשוב לי להיכנס לעומק ולדעת מי הלקוח הסופי, כדי ליצור עבורם את העיצוב, שיהיה גם אופנתי וגם יענה על הצרכים. נפגשתי עם המנהל האדמינסטרטיבי של בית החולים מר זיו עייני ועם הצוות כדי לקבל אינפורמציה לגבי הצרכים, המגבלות, והייחודיות של אוכלוסיית בית החולים, נפגשתי עם אבי כהן, מנהל המכבסה של אברבנאל ולקחתי בחשבון פרמטרים שונים ובחנתי אילו בדים יתאימו. אני מאוד אוהב שיתופי פעולה עם גופים שונים ומצאתי אתגר רב בעיצוב של תחום שהוא בדרך כלל מאוד סטיגמטי -"בגדי בית חולים". הדגש היה על יצירת קולקציה שלא תהיה מגדרית ותתאים גם למבוגרים וגם לנוער המאושפז. כל הדגמים -העיצוב, הפרינטים וכו' לקוחים מעולם הספורט עם קריצה לעולם האופנה מבחינת הגזרות הנפחים הצללית וכו. הפרינטים למשל, הודפסו במקומות לא מקובלים על הבגד, לקחתי את הלוגו של אברבנאל ושכפלתי אותו במקומות מסוימים על הבגד ובגדלים שונים. היה לי מאוד חשוב לקחת את העיצוב לעולם האופנה לצד הפרמטר הראשי והמרכזי של בגדים פונקציונליים שיעבדו טוב בכל טווח המידות”.

33 (1)צילום: 33 (1)

פרופ' יובל מלמד מנהל המרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל: "אנו שמחים על כל מהלך המקדם את הליך החזרה לקהילה של המטופלים, והלבוש הלא מוסדי הוא צעד חשוב בכיוון זה. אנו מודים לדורון אשכנזי אשר התגייס לנושא והביא את כל המרץ שלו והיוזמה המרעננת למען המטופלים. תודה לעמותת הידידים של המרכז הרפואי על לגיוס המתנדבים הרבים למען הליך הטיפול והשיקום של המטופלים".

33 (4)צילום: 33 (4)

בגדי הפנאי החדשים למטופלי אברבנאל בעיצוב דורון אשכנזי. צילומים -דרור כץ

עמוד הבית ראשי חדשות בת-ים בת ים אברבנאל דורון אשכנזי

art