X

חולון מצדיעה למשרתי המילואים

עיריית חולון מציעה מגוון הטבות למילואימניקים, תושבי העיר, לרגל חודש ההוקרה למערך המילואים

חולון מצדיעה למשרתי המילואים

לרגל חודש ההוקרה למערך המילואים, שחל החודש, עיריית חולון אומרת תודה לנשות ולאנשי המילואים, כמו גם לבני משפחותיהם, על שירותם המסור והמאתגר במשך כל השנה ובעת הנוכחית במיוחד.

מופע הוקרה למילואימניקים, תושבי העיר ובני הזוג עם הסטנדאפיסט גיא הוכמן יתקיים ביום ראשון, 16.6.24, בשעה 21:00 במדיטק (שד' גולדה מאיר 6). פרטים נוספים וקישור לרכישת כרטיסים בסך 20 ש"ח (לזכאים בלבד) יפורסמו באתר העירייה, בדף הפייסבוק העירוני ובדף הפייסבוק "אליעזר וג'סיקה - צעירים בחולון".

222צילום: 222

בוקר של נחת לנשות המילואימניקים יתקיים ביום שישי, 21.6.24, בשעה 09:00 במרכז משפחתי (רח' ארלוזורוב 84).. בתוכנית: ארוחת בוקר, טעימות של טיפולי מגע מפנקים וסדנה עם הסטייליסטית שרון חנן. כרטיסים (לזכאיות בלבד) במחיר 20 ¤ ניתנים לרכישה בקישור https://bit.ly/48y54C8

בנוסף, עיריית חולון יזמה חלוקת מלגה עירונית ייעודית חדשה לסטודנטים שהם מילואימניקים, תושבי העיר. בישיבת מועצת העיר, שהתקיימה אמש (2.6), אישרה מועצת העיר את חלוקת המלגה, שתוענק לזכאים לכך. פרטים מלאים יפורסמו באתר עיריית חולון בימים הקרובים.

כמו כן, על שלטי החוצות ברחבי העיר נתלו שלטי ברכה למילואימניקים ובתאריכים 20-16 ביוני יואר בניין העירייה בצבע ירוק, על מנת להוקיר את משרתי המילואים, לפרגן להם ולהעלות למודעות החברה את תרומתם החשובה לצה"ל.

יצוין, כי לאות הערכה למאמץ שעושים משרתי המילואים הפעילים למען המדינה, מעניקה עיריית חולון הנחה בת 5% בתשלום הארנונה לחיילים אלה, תושבי העיר.

שי קינן, ראש העירייה: "כמילואימניק, אני מכיר היטב את תרומתם הברוכה של משרתי המילואים ואת החשיבות הרבה של עשייתם למען ביטחון מדינת ישראל. אין ספק כי מגיע להם ולבני משפחותיהם לקבל חיבוק גדול מחולון יחד עם מלוא ההערכה והתודה, אתם הגאווה שלנו!"

עמוד הבית ראשי חדשות חולון חולון מילואים

art