X

תעודת הוקרה למורה רננה מבת ים

בכנס השנתי של מועצת ארגוני הילדים והנוער, קיבלו 21 מחנכים, תעודות הוקרה על פעילותם בזמן המלחמה. אחת ממקבלות התעודה היא רננה רדי מבת ים

רננה רדי (עומדת שלישית מימין) עם שאר הזוכים הראויים. צילום: עוז שכטר
רננה רדי (עומדת שלישית מימין) עם שאר הזוכים הראויים. צילום: עוז שכטר
ביום שני שעבר התקיים בעיר אופקים הכנס השנתי של מועצת ארגוני הילדים והנוער, משרד החינוך ועיריית אופקים, העיר שספגה פגיעה קשה במתקפת 7.10. במסגרת הטקס 21 מדריכים ומדריכות מארגוני החינוך הבלתי פורמלי ברחבי הארץ שתרמו תרומה מיוחדת לחברה בתקופת המלחמה קיבלו הוקרה מיוחדת. 21 המחנכים שנבחרו יצרו מענים מערכתיים יוצאי דופן, הובילו בני נוער להתנדבות בקהילה והפגינו התמודדות עם מצבי חירום מאתגרים. את התעודות העניקו למדריכים החניכים שלהם. אחת הזוכות היא רננה רדי, מחנכת השנה בתנועת הילדים עוז, משמשת כקומונרית בסניף עוז בת ים עמידר בארגון.  

רננה זוכה לקחת חלק גדול בחינוך הדור הבא בשכונת עמידר בבת ים. על אף אתגרים לא פשוטים שעולים מהשטח, רננה מצליחה לעמוד במשימות בצורה מעוררת השראה. רננה מהווה דוגמא אישית, מתרגשת מכל הצלחה ומכל צעד, ובעיקר יש לה מסירות ומחויבות לעשייה.

למרות הקושי בפעילות בשכונה ובתפקיד, רננה נותנת את כל כולה במענה לחניכים, להורים ולקהילה כולה. דוגמא לכך היא במאמץ שלה לעזור לחניכי הסניף להגשים את רצונותיהם למרות הקשיים. מדריכי הסניף רצו להוציא חולצות עם גלופה סניפית לקראת פעילות משותפת ונתקלו בקשיים מול הורי החניכים, רננה פנתה לכל הורה ועזרה לשכנע את אותם. מי שלא היה ביכולתו לממן חולצה, השיגה סבסוד בכוחות עצמה. והכל, על מנת לחזק את השייכות של החניכים לסניף.

במהלך תקופת המלחמה, הסניף נתן מענה מקיף לצורכי קהילת השכונה, תוך חשיבה יצירתית בהתאם להנחיות. הסניף קיים פעולות בזום, חילק ערכות לחלוקה לבתים ועוד פעילויות רבות שסייעו לקהילה.

עמוד הבית ראשי חדשות בת-ים בת ים חינוך בת ים הוקרה רננה רדי מועצת ארגוני הילדים והנוער

art