X

בשבוע הבא: שבוע החינוך בחולון

מגוון אירועים ופעילויות שיאפשרו לקהל הרחב להכיר מקרוב את העבודה החינוכית שנעשית בעיר

מינהל החינוך של עיריית חולון. צילום-עיריית חולון
מינהל החינוך של עיריית חולון. צילום-עיריית חולון

מינהל החינוך בעיריית חולון יקיים בתאריכים 30-19 במאי 2024 את "שבוע החינוך", שיכלול מגוון אירועים ופעילויות, שיאפשרו להכיר מקרוב את עשייתם החינוכית הענפה של מחנכים, מורים ותלמידים בעיר. זו ההזדמנות לפתוח צוהר ולחלוק עם הציבור הרחב את התוכניות, התפיסות והערכים המובילים את החינוך בעיר, במיוחד בתקופה מאתגרת זו.

בין האירועים שיתקיימו לקהל הרחב: למידה בקבוצות בבי"ס טומשין, מגוון הרצאות להורים במרכז אתחלא ע"י פסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי החינוכי - מיניות לילדים, הורות ומגדר, הורים ומתבגרים, ילדים כמקדמי חוסן בעת הנוכחית וגשר בטוח לכיתה א' (בזום), פעילות להורים ולתלמידים בנושא חלל בבית רותר, בית פתוח במרכז המבקרים בבי"ס מיתרים בנושא לקויות למידה, התנסות טכנולוגית במגמות שונות להורים ולילדים בבית רותר, תערוכת צילום ע"י תלמידי נעמ"ת בלובי מינהל החינוך, מפגש עם הסופר יניב שמעוני בספריית נבון על יום בחייו של יוצר ומאייר לתלמידי ג'-ו', פעילות לעידוד הקריאה ע"י ספרני העיר ברחבת מינהל החינוך, שיחה פתוחה עם ראש מינהל החינוך ריבה קליין במרכז אתחלא ועוד.

כמו כן, יתקיימו אירועים לתלמידים ולצוותי החינוך, בהם: אולימפידע - תחרות במתמטיקה לכיתות ו', הצגה לכיתות ז' בנושא שורשים, כנסי למידת עמיתים לצוותי הגנים ולצוותי היסודיים, פעילות שיא חווייתית בנושא חולון עירי לכיתות ד', הצגה של תלמידי הרצוג על חנה סנש, פעילות רצפים ומעגלי שיח לכיתות ו',  ערב הוקרה לאנשי החינוך, האקתון לאנשי חינוך יזמים, כנס אקלים ובימת תוצרים בנושא לתלמידי ד'-ו', הדגמה של פעילות התנדבותית לבני הנוער, הצגה של תלמידי הרצוג בנושא חרם לתלמידי ו'-ח', האקתון לתלמידי היסודיים בנושא פיתוח מוצרים לתלמידים עם לקויות למידה ועוד.

ראש העירייה שי קינן: "שבוע החינוך הינו חלק מתהליך השינוי שאותו אני רוצה להוביל במערכת החינוך, בדגש על מערכת המבוססת על שוויון הזדמנויות לכלל ילדי העיר, רכישת מיומנויות של המאה 21, הטמעת ערכים מרכזיים וראיית הפרט- צוותי חינוך, תלמידים וקהילה. התושבים מוזמנים להגיע, ליהנות ולהיות שותפים לתהליך שאותו אנו מובילים יחד. בימים מורכבים אלו, אני רוצה להודות לצוותים החינוכיים והטיפוליים בעיר, העושים לילות כימים על מנת לאפשר יציבות וחוסן לילדינו".
עמוד הבית ראשי חדשות חולון חולון חינוך חולון חינוך

art