בניין עיריית חולון נצבע צהוב
עיריית חולון האירה את בניין העירייה בצבע צהוב להזכיר כי יש עדיין 129 חטופים בשבי החמאס
- מערכת האתר
- י"ט טבת התשפ"ד
עיריית חולון מאירה הערב את בניין העירייה בצבע צהוב, על מנת להזכיר ששנת 2023 אמנם מסתיימת הערב, אך עבור 129 המשפחות, שיקיריהן חטופים ומוחזקים בעזה. המאבק עדיין נמשך!
תגובות