X

תושב חולון החשוד ברצח ניסה לברוח מהארץ

היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב איילון פענחה תוך 24 שעות את רצח הצעיר מחולון ב27.11.23 ואתמול (שני) הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד שניסה לברוח מהארץ

תושב חולון החשוד ברצח ניסה לברוח מהארץ
ראשיתה של החקירה בתאריך 27.11.23 עם קבלת דיווח, אודות אירוע דקירה בחולון ברחוב התותחנים, במהלכו גורמי רפואה שהגיעו למקום, פינו את הקורבן תושב חולון בן 21 כשמצבו הוגדר קשה ומותו נקבע כעבור מספר שעות במרכז הרפואי וולפסון.

זירת רצח צילום דוברות משטרת ישראלצילום: זירת רצח צילום דוברות משטרת ישראל

בהערכת מצב שהתקיימה בסמוך לאירוע בזירת הרצח, הוטלה החקירה על היל"פ במרחב איילון שהחלו ביחד חוקרי תחנת חולון, באיסוף ממצאים ובפעולות חקירה מהירות אשר הובילו לזהות החשוד באירוע הדקירה שגרם למותו של הקורבן. במסגרת החקירה לאחר מספר שעות מקרות האירוע, עלה חשד כי החשוד מתכנן להימלט ולעזוב את הארץ. היערכות השוטרים והתחקות אחר צעדיו של החשוד, הובילו עוד באותו היום למעצרו בשדה התעופה, רגע לפני שהוא נמלט ועולה על טיסה לחו"ל. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך כספי שבעקבותיו הגיע החשוד תושב חולון בן 22 לאזור ביתו של הקורבן וקרא לו לצאת החוצה. במהלך הוויכוח שהתגלע ביניהם, החשוד דקר בסכין את הקורבן ונמלט מהמקום.

חשודים רחוב בחולון צילום דוברות משטרת ישראלצילום: חשודים רחוב בחולון צילום דוברות משטרת ישראל

כאמור, עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשוד, מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. אתמול (שני), הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

מעצר אזיקים צילום דוברות משטרת ישראלצילום: מעצר אזיקים צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

עמוד הבית ראשי חדשות חולון חולון פלילי משטרה חולון כתב אישום רצח

art