כנראה שבוולפסון יש סיבה להיות מרוצים
בוולפסון ממשיכים בצמיחה החיובית עם ציון גבוה במדד שביעות הרצון הארגונית
- מערכת האתר
- ט"ז אב התשפ"ג
השבוע פורסמו תוצאות סקר הקשב הארגוני שנערך בקרב בתי החולים הממשלתיים. הסקר שנערך בשנת 2023, בדק את תחושת החיבור של העובדים לארגון, שביעות רצונם מהמנהלים ומהעבודה במרכז הרפואי וולפסון. על פי התוצאות, המרכז הרפואי וולפסון קיבל את הציון הכללי והגבוה 6.2% והוא אחד מבין ארבעת המרכזים הרפואיים שבהם נצפתה הקפיצה החיובית הגבוהה ביותר במדדי שביעות הרצון והמחוברות הארגונית. אורלי מילר, מנהלת משאבי אנוש במרכז הרפואי וולפסון: "תוצאות הסקר נובעות בזכות כל אחד ואחת מהעובדים והעובדות היקרים שלנו במחלקות ובאגפים השונים. אנחנו מעריכים את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מהעובדים ושמחנו לראות את התוצאות. נמשיך לפעול לשיפור מתמיד של חווית העובדים והמטופלים במרכז הרפואי וולפסון".