X

בראשון לציון יעזרו לכם ברגע הקשה של הפרידה מחיית המחמד

עיריית ראשון לציון הקימה חדר הקפאה מודרני שאליו יפונו פגרי בעלי חיים. עד כה, פינוי הפגרים היה כרוך בהוצאה כספית גבוהה ובבירוקרטיה רבה

צילום: דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון
עיריית ראשון לציון מעניקה שירות חדש לתושבים: פינוי פגרי בעלי חיים משטחים ציבוריים ופרטיים וממרפאה וטרינרית פרטית. כיום, בנוסף לצער ולקושי שבפרידה מבעל חיים אהוב, נאלצים התושבים להתמודד גם עם בירוקרטיה רבה ותשלום כספי גבוה. לפיכך, החליטו בעירייה לצאת בשירות חדש שבמסגרתו השירות הווטרינרי העירוני ומינהל איכות הסביבה שילבו כוחות והקימו חדר הקפאה מודרני ומסודר שאליו יפונו פגרי בעלי החיים. שירות הפינוי משטח פרטי או ממרפאה ווטרינרית פרטית יינתן במסגרת תשלום אגרה בסך 101.14 שקל, והוא יתבצע בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-23:00 (בטווח של 4 שעות מרגע הקריאה). כאמור, השירות יינתן גם לפינוי פגרים משטחים ציבוריים באמצעות גופי העירייה מתוך רצון להתמודד בעיקר עם בעלי חיים שנדרסים.

פינוי פגרים צילום דוברות ראשון לציוןצילום: פינוי פגרים צילום דוברות ראשון לציון

כיום, קיים איסור לקבור או לזרוק לפח או למרחב הציבורי גופות בעלי חיים. הפתרון המוסדר והחוקי הוא שריפת הגופה במתקן יחיד בארץ ליד עכו. נציין, כי עד לאוגוסט 2021 היה ניתן להעביר את הפגרים למתקן בשירותים הווטרינרים בקריה החקלאית, אולם שירות זה אינו קיים עוד. כעת, כאמור, יוצאת העירייה בשירות חדש שחוסך עלויות ובירוקרטיה לטובת כלל התושבים והתושבות.

פינוי פגרים 1 צילום דוברות ראשון לציוןצילום: פינוי פגרים 1 צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

עמוד הבית ראשי חדשות ראשון-לציון ראשון לציון וטרינר פגרים

art