תושבי ראשל"צ יכולים לשלם ארנונה ב"ביט"
עיריית ראשון לציון יצאה בשירות חדש, במסגרתו יוכלו תושבי העיר לבצע את תשלום הארנונה באפליקציית ביט (BIT). מדובר בשירות מקוון נוסף שמשיקה העירייה, כחלק מהמעבר לשירותים דיגיטליים
- מערכת האתר
- ד' ניסן התשפ"ב
זימון תורים, תשלום אגרות, הגשת בקשות מקוונות, פנייה למוקד 106 וכעת גם תשלום ארנונה באפליקציית ביט (BIT). עיריית ראשון לציון יצאה היום (רביעי) בשירות חדש, במסגרתו יוכלו תושבי ותושבות העיר לבצע את תשלום הארנונה, בצורה בטוחה ונוחה, דרך אפליקציית ביט. כידוע, עד היום תשלום הארנונה היה מתבצע רק באמצעות הגעה לבנק הדואר, אתר העירייה (באמצעות הקלדת כרטיס אשראי), בהוראת קבע או במוקד טלפוני. ראש העירייה, רז קינסטליך: "מיד עם פרוץ נגיף הקורונה הבנו כי עלינו להכשיר כמה שיותר שירותים דיגיטליים עבור תושבות ותושבי ראשון לציון. היום אנחנו עושים צעד נוסף קדימה, ומעמידים שירות פשוט, נוח וללא בירוקרטיה עבור תושבי העיר. התשלום באפליקציית ביט מתווסף לשירותים הדיגיטליים שלנו, ואני בטוח שהוא יחסוך זמן ומשאבים רבים לעירייה ולתושבים. אנחנו נמשיך לעבוד ולהתקדם למען רווחת כלל תושבי העיר". אופן ביצוע התשלום נוח וידידותי למשתמש - באתר העירייה בוחרים את אופציית התשלום באמצעות ביט, והחיוב מתבצע מיידית ובמינימום זמן והקלקות. בנוסף, יהיה ניתן לצפות בפרטי התשלום ישירות באפליקציה לצורך מעקב ובקרה. בשלב הבא, בעוד כחודשיים, יהיה ניתן לסרוק פעם אחת את תשלום הארנונה, ומאותו הרגע והלאה יקבל התושב התראה לבקשת התשלום התקופתי ישירות לאפליקציה. השירות החדש מצטרף, כאמור, למגוון שירותים מקוונים שמציעה עיריית ראשון לציון עבור תושביה. רק בשבוע שעבר עלתה עיריית ראשון לציון למקום הראשון במדד דיגילוקאלי, של פירמת הייעוץ וראיית החשבון דלויט ובשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה. המדד בוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולבתי העסק בכל הרשויות המקומיות בישראל, תוך סקירת 38 קריטריונים שונים בתחום השירות הדיגיטלי.