X

נגד בריונות ברשת

  • כ"ז ניסן התשע"ח
"מילים לא יורדות במים" הוא קמפיין חברתי, אשר קם בעקבות פרוייקט גמר של 5 סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. הם עיצבו קעקועים עם מילים פוגעניות שאנשים רושמים כתגובות ברשת, במטרה להעלות את המודעות נגד בריונות ברשת. הסטודנטים פנו ליניב ויצמן, מנכ"ל סוכנות הפרסום teenk שנרתם להוביל את ניהול הפרוייקט וחבר לרשת האופנה TNT שתמכור קעקועים וחולצות ברשת. לטובת הצילומים נרתמו כוכבי הרשת המובילים טיילור מלכוב ובן זיני. צילום: תומר בן אבי צילום: תומר בן אבי
כללי