n
דף הבית / נס ציונה / ספורט נס ציונה / מגנה החדש של סקציה נס ציונה בילה עם ג'קי אזולאי

מגנה החדש של סקציה נס ציונה בילה עם ג'קי אזולאי

ShonBlaish_7_autoOrient_i

המגן הימני החדש של סקציה נס ציונה וג'קי אזולאי נראו מבלים במסיבה של שון בלאיש שדיווח כי הצמד היה צמוד במהלך כל המסיבה. צלם: אור גפן

השפית, גקי אזולאי, צולמה מגיעה לאירוע יחד עם המגן הימני של נס ציונה, דניאל בוסי. עדי ראיה דיווחו שהשניים בילו כל הערב ביחד, גם מחוץ למקום וגם בתוך המסיבה עצמה. אגב, כבר חודשיים כבר שבתעשייה יש דיבור על הצמוד החדש של אזולאי, אך עד כה השניים לא נראו מבלים ביחד. הפעם הם נראו מבלים במסיבה של שון בלאיש שדיווח כי הצמד היה צמוד במהלך כל המסיבה.

דניאל בוסי, 23, הוא מגן הימני שגדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה ואף הוא העפיל איתה לליגת העל. בהמשך לפרסום על חתימתם של צמד השחקנים, אלה הם הדברים שהיה לשחקנים להגיב – דניאל בוסי: ״שמח לחתום במועדון כמו סקציה נס ציונה. מחכה כבר להתחיל את העונה, ויאללה נס ציונה. פרט לבוסי חתם גם השוער יוסי גינזבורג. הוא אמר: ״אני שמח לחזור לבית החם שהיה לי בנס ציונה, תקופה ארוכה שרציתי לחזור כאן. תודה לסוכן שלי, שרון גורמזנו שעזר לי להגיע לכאן ותודה להנהלת הסקציה על האמון שנתנו בי. שתהיה לנו עונה קטלנית״.

פרט לשניים הללו במועדון החתימו גם את המגן השמאלי, קובי מור בן ה-28. מור, שיחק בעונה החולפת במדי מ.ס כפר קאסם, כשעוד לפני לבש את מדי הפועל נוף הגליל, הפועל קריית שמונה ומכבי נתניה בליגת העל. לאחר חתימתו, אמר בתגובה ראשונה: "אני שמח לחתום במועדון מכובד בכדורגל הישראלי כמו סקציה נס ציונה, מקווה לעמוד במטרות של הקבוצה העונה. רוצה לומר תודה לשרון גורמזנו, הסוכן שלי ולהנהלת המועדון על האמון בי".

גם בלם/קשר אחורי מנבחרת האיטי, דג'ימי אלכסיס, סיכם בקבוצה באמצעות סוכניו זיו שטרנברג ואריאל בוזורגי. אלכסיס בן ה-23, שיחק בעונה החולפת במדי Lori Vanadzor מהליגה הראשונה בארמניה. השחקן צפוי להגיע לארץ בימים הקרובים ולהצטרף רשמית למועדון.

מי עוד? לבאן קוטליה, החלוץ הגאורגי, חתם לשנתיים הקרובות, באמצעות סוכנו עידו קרן. קוטליה, מגיע לסקציה לאחר ששיחק בעונה החולפת בהפועל אום אל פאחם, במדיה כבש 8 שערים. לבאן קוטליה: ״שמח להצטרף למשפחת סקציה נס ציונה. אתן את הכל למען הקבוצה, כדי לעזור ולהגשים את המטרות בדרך למעלה״.

צלם- אור גפן

WhatsApp Image 2021-06-21 at 12.45.01

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות