n
דף הבית / מומלצים / איך ממקסמים מכירות באמצעות תיאום פגישות

איך ממקסמים מכירות באמצעות תיאום פגישות

מגוון האפשרויות לקידום ושיווק העסק שלך היום היא עצומה, והעידן הדיגיטלי הכניס ערוצי שיווק נוספים מעבר למסורתיים המוכרים, החל משיווק בגוגל, פרסום בפייסבוק ועד שיווק במייל, ביוטיוב בטיקטוק ודומיהם . אבל שיווק טוב אינו מספיק אם אין בסופו סגירות ומכירות. חברות קטנות כגדולות עסוקות לא אחת בשאלה כיצד למקסם את קמפיין המכירות שלהם. בין אם אתם עסק של אדם אחד שמשווק בדיגיטל או חברה בינונית עד גדולה עם משאבי פרסום גבוהים יותר, תצטרכו להתמודד עם גידול פניות בעקבות מסע הפרסום ולעיתים אף גידול מסיבי . יגיעו אליכם המון לידים, אך לא כל ליד יסגר לעסקה ושלא לדבר על מצב חמור יותר שאינכם מגיעים לכל הלידים הנכנסים.

asian-business-woman-happy-with-startup-company-turnover-smiling-coworkers-late-night-meeting-office-employee-holding-remote-control-presenting-good-business-sales-results-diverse-team
קרדיט תמונה: freepik

כדי להתמודד בהצלחה עם כמות גדולה של לידים ולהפוך אותה לכדי מכירות בפועל יש צורך במערכת שתדע לקבל את הפניות ולקבוע פגישות עם לקוחות על מנת לסגור עסקאות. במידה ואתם בעלי עסק קטן או שאין בחברתכם את כח האדם הדרוש להפעלת מערך שכזה ניתן להיעזר בשירות טלמיטינג לחברות. שירות שכזה יוכל להתמודד בהצלחה עם כמויות גדולות של לידים ושיחות טרום מכירה אשר צריך לבצע על מנת לתאם עם איש המכירות שלכם. כמובן שניתן להקים מוקד לבד, בתוך החברה או העסק, לגייס ולהכשיר עובדים שיטפלו בפניות. החסרונות בכך הם הקצאת כוח אדם ומשאבים שלעיתים יעלו יותר כסף מאשר להעזר בחברה חיצונית.

 

איך מגיעים לכל הלקוחות הפוטנציאלים?

שירות טלמיטינג לחברות הוא שירות שמאפשר חזרה לכל הלקוחות הפוטנציאליים והצעת השירותים או המוצרים של החברה. במידה ויש עניין בצד השני תקבע פגישה בין הלקוח הפוטנציאלי לאיש המכירות של החברה. היתרון בכך הוא שנציגי המכירות לא צריכים "לבזבז זמן" על תיאום פגישות עם לקוחות אלא הם יכולים להתעסק אך ורק בפגישות עצמן ולהשקיע את מלוא משאביהם במכירה.

יתרון נוסף הוא בכך שהנציגים שמתקשרים יכולים להקיף כמות עצומה של לקוחות פוטנציאלים, וכך לסנן את המתאימים מביניהם ובכך חוסך עלויות, זמן ועבודה לחברה המשווקת. בנוסף ראוי לציין שהנציגים מתמקצעים בהצעת המוצרים והשירותים והם בעלי ניסיון והכשרה להוציא את המיטב בקביעת פגישות.

 

בשביל מה בעצם צריך שירות טלמיטינג?

הרבה עסקים קטנים מופתעים מהפער בין כמות הלידים שמתקבלים לכמות הסגירות שמתבצעת בפועל. הרבה פעמים הם שואפים לבצע סגירה בשיחה הראשונית שהם מבצעים עם הלקוח הפוטנציאלי ולמכור שירות או מוצר, ומתאכזבים ומופתעים כאשר פעם אחר פעם זה לא עובד להם. מדוע? הרבה לקוחות מסתקרנים לשמוע על המוצר או השירות, רוצים לדעת מחיר אבל אינם "חמים" מספיק כדי לבצע רכישה.

 

הם מסיימים את השיחה בתואנה שהם צריכים לחשוב על זה ולאחר מכן לא עונים שוב לטלפון.

כדי שהלידים שקיבלתם יהפכו למכירות אתם צריכים עוד חוליה בתהליך השיווק, חוליה שנקראת "חימום לידים". מה זה אומר? כדי שללקוח יהיה האמון הדרוש בכם על מנת להכניס את היד לכיס ולשלם לכם, הוא צריך להכיר אתכם קודם. כדי שליד יהפוך לשיחת מכירה צריך בהדרגתיות לחמם את הלקוח, לרכוש את אמונו ולצרוב בתודעתו את הצורך בכם. זהו תהליך הדרגתי שבו הלקוח נחשף לראשונה למוצר או לשירות שאתם מציעים, יוצר הכרות עם החברה שלכם ומתחיל להתרגל לשמוע עליכם בערוצים שונים, כגון אימיילים, שיחות ייעוץ ללא תשלום ועוד. לבסוף אתם מציעים לו פגישה עם נציג מכירות. ורק אחרי זה, כשהוא כבר עמוק בתוך  "מסע הלקוח" לכיוון החברה שלכם, הוא נפגש עם איש המכירות אשר חותר לסגירה של עסקה.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות