n
דף הבית / בת ים / תרומת האופניים שהצילה את התורם מבת ים

תרומת האופניים שהצילה את התורם מבת ים

בת ים: תרם אופניים לאיחוד הצלה, המתנדב שהציל את חייו הגיע רכוב… עליהם.

WhatsApp Image 2024-06-05 at 07.24.52_926cf330
אביטן עם גיגי והאופניים שהצילו את חייו

לפני כשנתיים שלומי גיגי החליט לסייע לחברו אוריאל אביטן המתנדב באיחוד הצלה סניף בת ים ותרם בעבורו אופניי אמבולנס. שלומי לא תיאר לעצמו שבזכות התרומה הוא מציל את חייו שלו עצמו(!) כעבור שנתיים כאמור מהתרומה, שלומי מתמוטט במלון דירות בעיר, מאבד את הכרתו וליבו נדם.

אביטן שנמצא במרחק של דקה נסיעה רכוב על האופניים שקיבל מארגון איחוד הצלה (אותם תרם שלומי) מגיע למקום מזהה את חברו ומיד החל בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן שוק ממכשיר הדפברילטור של איחוד הצלה. לאחר מספר דקות של החייאה ליבו של שלומי חזר לפעום והוא חזרה להכרה מלאה עוד בביתו. השבוע נפגשו שוב השניים לפגישה מרגשת בה שלומי הודה לאוריאל ארוכות על שהציל את חייו.

שלומי גיגי מסר: "אני מבקש להודות למלאך בכתום אוריאל, בזכותו ניצלו חיי. אין ספק כי עכשיו יש לי שני ימי הולדת, היום בו נולדתי והיום בו אוריאל הציל את חיי.

אוריאל אביטן חובש מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהתחלתי להתנדב הייתה לי תקווה אמיתית שאוכל להציל חיים. שמח שנפלה בחלקי הזכות להציל חיים!
כששלומי הציע לסייע לתרומה של אופני האמבולנס התרגשתי מאוד, אבל לא בעלתי בדקתי שזה מה שיסייע לי להציל חיים ועוד את החיים שלו. מבקש בהזדמנות למסור את תודתי להנהלת ארגון איחוד הצלה ולראש הסניף שמואל מלכה על פעילותם למעננו המתנדבים ולמען תושבי מדינת ישראל."

WhatsApp Image 2024-06-05 at 07.24.53_88abaf78

צילומים: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

img-20240617-wa0001

חולון מציגה: קיץ משפחתי ב-10 ₪ בלבד

תפריט נגישות