n
דף הבית / בת ים / תאונת אוטובוס קשה בבת ים

תאונת אוטובוס קשה בבת ים

גבר נפצע אנוש בתאונת דרכים עם מעורבות של אוטובוס ברחוב מקס נורדאו בבת ים. הוא פונה אל בית החולים תוך כדי החייאה

תאונה אוטובוס אלונקה פצוע צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

בשעה 15:47 (שני), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולך רגל שנפגע מאוטובוס ברחוב בלפור פינת מקס נורדאו בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים איכילוב, גבר כבן 70 במצב אנוש, מחוסר הכרה, עם חבלת ראש.

חובש בכיר במד"א רכוב על אופנוע מד"א יוסי שילה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הולך הרגל שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הנשמה ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבית החולים מצבו הידרדר וביצענו בו פעולות החייאה."

אוריאל אביטן, יצחק מוגרבי ואור עמר חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו. בשלב זה מצבו מוגדר קשה. נוסעת מהאוטובוס כבת 65 נפצעה קל".

זוהי תאונה נוספת עם מעורבות של אוטובוס תוך מספר ימים בעיר בת ים אחרי שבשבוע שעבר נפגע רוכב אופניים מאוטובוס בשדרות העצמאות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות