n
דף הבית / בת ים / צעירי בת ים: "רוצים להתגייס!"

צעירי בת ים: "רוצים להתגייס!"

על רקע חוק הגיוס - לראשונה: כנס "קול הנוער" בבת ים מציג - מעל 90% מהתלמידים מעוניינים בשירות צבאי משמעותי, בניגוד גמור לשנים עברו

WhatsApp Image 2024-05-16 at 16.07.19_ed8d5ea5
צילום: ש.ק.ל ישראל

במהלך כנס "קול הנוער" שהתקיים היום (ה') בבת ים, מאות בני נוער הביעו רצון עז לשרת שירות צבאי משמעותי, להיות מעורבים בחברה ולקחת תפקיד מנהיגותי. האירוע ייחודי זה, ביוזמת סיירת ממריאים, ארגון ש.ק.ל ישראל ועיריית בת ים, סיפק במה להשמעת קולם של צעירי העיר.

בסקר שנערך לפני הכנס, יותר מ-90% מבני הנוער דירגו כחשוב מאוד להצליח בשירות הצבאי. "יש לנו בבת ים נוער נפלא וחזק, ולכן זו הפעם הראשונה שקול הנוער זועק בעיר," אמר יניב קוממי, מנהל תוכנית "ממריאים" שמקדמת מוביליות חברתית לצעירים.

במהלך הכנס הוצגה "רשת הנוער למוביליות" – יוזמה חדשה שנועדה לתמוך בפרויקטים של בני נוער המעוניינים להוביל שינוי חברתי. דמויות מפתח מהחברה האזרחית והצבאית שיתפו את סיפוריהן האישיים והדגישו את חשיבות המנהיגות והמעורבות של הדור הצעיר.

סגנית אלוף אור בן יהודה, מפקדת גדוד קרקל, וסמדר דיין אורן, הממונה על ילדים ונוער בסיכון, הצביעו על החוסן והגבורה שגילו בני הנוער בעת אירועי 7 באוקטובר. "אם למישהו היה ספקות על חשיבותן של הלוחמות בצה"ל, אז היום אין ספקות," אמרה בן יהודה.

המסר המרכזי שהועבר לבני הנוער היה עידוד לצאת מ"אזור הנוחות", לממש חלומות ולתרום לחברה הישראלית באמצעות פעילות התנדבותית ושירות משמעותי. "ככל שעובר הזמן האחדות מתפוררת, גם אם אתם יודעים שאתם בצד אחד או בצד שני, חשוב להקשיב לצד השני ולכיל אחד את השני," קרא רוני שצ'ינסקי מערוץ 13.

עמית דירי, תלמידת י"ב וחלק מתוכנית ממריאים, אמרה: "העצה שלי היא לא לפחד, ליזום דברים ולצאת מאזור הנוחות – אנחנו יכולים לשנות עולם שלם אם נהיה ביחד."

הזמר אבי אבורומי, שהופיע באירוע, הקדיש שיר חם לבני הנוער: "החברים והמשפחה תמיד היו לצידי, אל תתנו לאף אחד להפריע למי שאתם יכולים להיות." הוא שיתף את הגדרתו להצלחה בחיים: "להיות שמח, להקים משפחה, למצוא בית – לא רק להיות זמר."

נואמים רבים הדגישו את הצורך בסולידריות ובאחדות הדור הצעיר. ברק לוזון, מנכ"ל הפדרציה היהודית של סן פרנסיסקו ויועץ בבית הנשיא, קרא לשאוב כוח מהשכונה והבית. "למרות שאנחנו שונים, התפקיד שלנו הוא להתאפס על עצמנו," אמר לוזון.

בתום הכנס, בני הנוער נפגשו בקבוצות קטנות לדיון ממוקד בנושא השגת מוביליות ושירות משמעותי, ויצאו עם כלים ליישום. ההדים מכנס "קול הנוער" מעידים על הרוח החדשה והמחויבות של הדור הצעיר להוביל שינוי ולקחת אחריות על עתיד החברה הישראלית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

המשטרה תפסה גנב תכשיטים סדרתי תושב חולון

תפריט נגישות