n
דף הבית / בת ים / משמחים את משפחות העוטף וקו העימות בפעילויות הפוגה בבת ים

משמחים את משפחות העוטף וקו העימות בפעילויות הפוגה בבת ים

נוכח הימשכות המלחמה, המועצה הציונית בישראל ממשיכה בפרויקט "עוטפים את העוטף" ברחבי הארץ שכולל מאות פעילויות, הופעות ואירועים למשפחות שפונו מבתיהן מהדרום ומהצפון מאז פרוץ המלחמה. השבוע, הגיעו גם לעיר בת ים

פעילות הפוגה לילדי העוטף בבת ים צילום המועצה הציונית בישראל (1)

נוכח הימשכות המלחמה, המועצה הציונית בישראל ממשיכה בפרויקט "עוטפים את העוטף" ברחבי הארץ שכולל מאות פעילויות, הופעות ואירועים למשפחות שפונו מבתיהן מהדרום ומהצפון מאז פרוץ המלחמה.

פעילות הפוגה לילדי העוטף בבת ים צילום המועצה הציונית בישראל (4)

השבוע נערכו פעילויות מרגשות לעשרות משפחות וילדים בבתי המלון בבת ים. במסגרת הפעילויות שערכו רכזי ומתנדבי המועצה הציונית בישראל, ניתנו לילדים והמשפחות כמה שעות של כיף בפעילויות יצירה ומוסיקה כדי להפיג את המתח ששורר בימים אלה.

פעילות הפוגה לילדי העוטף בבת ים צילום המועצה הציונית בישראל (2)

עו"ד עוז חיים, מנכ"ל המועצה הציונית בישראל: "בימים קשים אלה, כשהמלחמה מתנהלת גם בחזית וגם בעורף, אנשי המועצה הציונית פרוסים בכל הארץ כדי לחזק את המשפחות מהדרום ומהצפון עם פעילויות רבות ומגוונות. זו לא רק זכות אלא גם שליחות לשמח את הילדים ולהעביר להם את התחושה שכוחנו הוא באחדותנו."

פעילות הפוגה לילדי העוטף בבת ים צילום המועצה הציונית בישראל (5)

צילומים: המועצה הציונית בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 12.18.07_d6325528

קטין וצעיר נוסף חשודים בגניבת קורקינטים בבת ים

תפריט נגישות