n
דף הבית / בת ים / למען ילדנו: שיתוף פעולה בין פקחי בת ים ל"ידידים"

למען ילדנו: שיתוף פעולה בין פקחי בת ים ל"ידידים"

פקחי עיריית בת-ים עברו הכשרה מקצועית לחילוץ ילדים מרכב נעול על ידי ארגון ידידים

הדרכה חילוץ ידידים צילום דוברות עיריית בת ים

השבוע, ביוזמה משותפת של עיריית בת ים וארגון ידידים סניף בת ים הועברה הדרכה מקצועית לאנשי יחידת הפיקוח בנושא סיוע חירום לפתיחת רכב נעול. היוזמה הועלתה מתוך רצון ואפשרות להשתמש בזמינותם של פקחי הפיקוח העירוני, המסיירים בניידות השיטור ברחבי העיר, וזמינים לתת מענה גם לפניות בנושא ילדים שננעלו ברכב, המתקבלות במוקד ידידים או במוקד העירוני.

ההדרכה התקיימה במתחם אגף הפיקוח, ברחוב חשמונאים בבת-ים, והועברה על ידי מתנדבי ידידים מהסניף המקומי: ליאור לוי – אחראי מתנדבים בסניף, דורון זאדה ואהרון קריכלי. בהדרכה נטלו חלק עשרות פקחי ופקחיות מאגף הפיקוח של העירייה, שקיבלו הדרכה ייעודית ומעשית, שתשמש אותם בסיוע חילוץ ילד מרכב נעול.

מנהל סניף בת ים – חולון בידידים, מוטי עמר, מסביר: "זו יוזמה מבורכת שהיא חלק משיתוף פעולה של הארגון שלנו עם העירייה ועם אגף הפיקוח העירוני. אנו שמחים לשתף את הידע המקצועי ואת הנסיון שצברנו, מתוך רצון שפעולה זו יכולה להציל חיים.

ברצוני להודות למנהל האגף מיקי סלוניקו, וסגנו מיקי משיח, על הנכונות וההרתמות ליוזמה. אנשי הפיקוח רכשו ידע מקצועי שבטוחני שיסייע בעת חירום. המטרה היא שבכל ניידת פיקוח עירוני תהיה ערכה ייעודית לפתיחת רכב נעול, שתשמש את הפקחים שעברו הדרכה מקצועית".

מוקד ידידים זמין 24 שעות במספר הטלפון 1230. אומר מוטי: "ראוי שלכל תושב יהיה בנייד את מספרי הטלפון של מוקד ידידים. התושבים מוזמנים ליצור קשר, ומתנדבי הסניף ישמחו לסייע במגוון מקרים, כגון: פנצ'ר, הנעה, שאיבת בנזין או סולר שתודלקו בטעות, חילוץ ממעלית תקועה, משיכת רכב שמתחפר או נתקע בחולות, וכמובן גם חילוץ ילד מרכב נעול".

הדרכה חילוץ ידידים 1 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: ידידים, סיוע בדרכים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות