n
דף הבית / בת ים / טורניר "משחקי הידידות" הגיע לבת-ים

טורניר "משחקי הידידות" הגיע לבת-ים

מתנ"ס הבונים אירח את טורניר הכדורגל המסורתי של "החלוץ" בהשתתפות מאות ילדים מקבוצות הבונים ושרת. רכז החלוץ בבת-ים, אבי אביסרור: "גם הילדים הבינו - ההגינות יותר חשובה מהניצחון"

משחקי הידידות במתנס הבונים בבת ים צילום החלוץ

שמונה קבוצות, מאות ילדים ומטרה אחת מול העיניים: לשלב חינוך והוגנות דרך ספורט. לא סתם "משחקי הידידות" של "החלוץ – חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל, שנערכו בשבוע שעבר במתנ"ס הבונים בבת-ים גרמו לילדים לחקות להם בשקיקה. הטורניר, שמאורגן על-ידי "החלוץ – חינוך דרך ספורט" בשיתוף המתנ"ס נערך לילדי הגן וכיתות א'-ו' מקבוצות הכדורגל של מרכז קהילתי הבונים ושרת ורשם הצלחה גדולה.

מדובר באחד מהאירועים המרכזיים ב"שבוע ימי השיא" בחולון ובת-ים. במהלך הטורניר, חולקו התלמידים לקבוצות והתמודדו שכבה מול שכבה. כמו כן, הונהג לראשונה לילדים הכרטיס הירוק. לצד ה-'צהוב' וה-'אדום' המסורתיים, ב"חלוץ" משתמשים גם בכרטיס ירוק, "זה כרטיס חיובי על ספורטיביות, פירגון ליריב, סיוע ליריב שנפל וכדומה. בתום המשחק אנחנו מכריזים על הקבוצה המנצחת מבחינת הספורטיבית וכן על הקבוצה המנצחת מבחינת התוצאה. הכרטיס הירוק יצר מצב בו השימוש בכרטיס הצהוב והאדום כבר כמעט ולא קיים", הסבירו ב"חלוץ".

כל מפגש אף התחיל עם לוח הגינות, בו הצביעו הילדים על המטרות ורוח המשחק. בסוף כל מפגש בוצעה תמונה משותפת לצד לחיצות ידיים הדדיות. אחד הרגעים המרגשים ביום הפעילות היה משחק ילדי הגן בשיתוף ההורים, שהגיעו חדורי מטרה. משחק מצחיק, מהנה ואפילו אמוציונלי.

הילדים שומעים הוראות מהמאמן צילום החלוץ

רכז החלוץ בבת-ים, אבי אביסרור, סיפר כי "אירוע השיא של החלוץ בבת-ים היה מוצלח מאוד, אבל בעיקר כזה שנתן לכולם טעם של עוד. הילדים נהנו לשחק וההורים לצפות בילדים. גם הילדים הבינו – ההגינות יותר חשובה מהניצחון".

"משחקי הידידות" בבת-ים הוא רק פעילות אחת משלל הפעילויות של ארגון "החלוץ" בעיר. הארגון מפעיל עשרות קבוצות נוער ברחבי העיר, מפעיל מתנדבים ופרויקטים שונים במרכזים הקהילתיים בבת-ים.

בנוסף, הפעילויות של ארגון הספורט לילדים ונוער "החלוץ" מגוונת וכוללת, מלבד עבודה עם מפוני הדרום והצפון, גם קבוצות ספורט שנתיות לילדים ונוער במרכזים קהילתיים ובתי ספר, בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט ופרויקטים לבני נוער כעוזרי מאמן.

בנוסף, הם מקיימים סדנאות וימי ספורט ופעילות בהזמנה אישית. הדגש המרכזי של כל הפעילויות הינו הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות, לצד חיבור לקהילה וגיבוש הקהילה סביב הספורט.

קבוצות הבונים ושרת צילום החלוץ

צילומים: "החלוץ"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות