n
דף הבית / חדשות בת-ים / מחזיקת תיק בריאות הציבור בבת ים ממליצה להמשיך לעטות מסיכה

מחזיקת תיק בריאות הציבור בבת ים ממליצה להמשיך לעטות מסיכה

עו"ד ענבל פלאח יעקב חברת מועצת העיר בת ים ומחזיקת תיק בריאות הציבור ומבקשת מהציבור לקראת אירועי יום השואה, הזיכרון ויום העצמאות לעטות מסיכה במקומות סגורים והומי אדם כדי להישמר בניגוד להחלטת הממשלה.

ענבל פלאח וילדיה 1 צילום פרטי

במוצ"ש האחרונה החליטה הממשלה על ביטול חובת עטיית המסכות בחללים סגורים. הסיכום הוא כי החובה תבוטל, למעט במקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה: בתי חולים, מוסדות מגן אבות ואימהות, טיסות, ואדם הנמצא בדרכו לבידוד.

ההנחיה החדשה נכנסה לתוקף ממוצאי שבת האחרון, והיא כפופה לאישור ועדת הבריאות של הכנסת. עוד הוסיפו הורוביץ ובנט שהסרת ההגבלה באה בעקבות הירידה בתחלואת הקורונה בישראל.

מערכת גל גפן פנתה לעו"ד ענבל פלאח יעקב מחזיקת תיק בריאות הציבור לקבל את התייחסותה להחלטה: "אני ממליצה למרות החלטות הממשלה להמשיך לעטות מסיכה עוד קצת כדי לשמור ולהישמר.

עורך דין ענבל פלאח מסיכה צילום פרטי

"מתוקף תפקידי כמחזיקת תיק הבריאות אני חשופה למידה וידע רב באשר להמלצות משרד הבריאות והחשש הגדול מכך שהמחלה עדיין בקרבנו וכבר היום אנחנו שומעים על עוד התפרצויות של וריאנטים שונים ומרגישה כי יש לי אחריות ציבורית לשמש דוגמא."

איך ההחלטה הזו פוגשת אותך בחיי היום יום ובעבודתך בסביבת בתי המשפט?

"מתוקף עיסוקי כעורכת דין, המופיעה ברמה יום יומית בבתי המשפט אני חשופה למאות אנשים וחושבת כי ייטב לנו ובמיוחד עכשיו לאור החשיפה הגדולה באירועי הפסח השונים וטרם אירועי יום השואה, הזיכרון ויום העצמאות הנרחבים להמשיך ולעטות מסיכה במקומות סגורים והומי אדם כדי להישמר ובעיקר לשמור על השיגרה המבורכת של בתי הספר ומקומות העבודה."

ענבל פלאח וילדיה צילום פרטי

"בסופו של יום, המסכה אינה מונעת מאיתנו דבר ואינה מפריעה להלך החיים התקין ולכן נכון יהיה בזמן אירועים כה מרוכזים והומי אדם להשאירה ולא רק כדי לשמור על חיינו ובריאותינו אלא גם כדי לשמור על חייהם של המבוגרים ואנשים סביבנו שנמצאים ברמת סיכון בריאותית.

יש לציין שאני בוחרת לעשות כך על אף שאני מחוסנת, ילדיי מחוסנים וכל סביבתי הבוגרת מחוסנת. אני משתדלת, באמצעים שעומדים לרשותי, להקטין את הסיכוי שלנו להידבק בקורונה וכן מרגישה חובה מעבר לשמירה על עצמי ועל ילדיי לשמור על סביבתי."

   ענבל פלאח צילום פרטי

עו"ד ענבל פלאח- צילומים פרטיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות