n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מתגברים את צוותי הניקיון

בת ים: מתגברים את צוותי הניקיון

כחלק מהמדיניות העירונית להגברת הניקיון- יפעלו צוותי ניקיון גם בשעות אחר הצהריים והערב.

גן שעשועים גינה עובד ניקיון צילום דוברות עיריית בת ים
גן שעשועים בעיר, צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

באופן תקדימי וכחלק מפעילות מוגברת שמבצעת עיריית בת-ים לשיפור מערך הניקיון וחזות העיר, החל השבוע תגבור משמעותי של צוותי עובדי הניקיון של העירייה ברחבי העיר. מדובר בצוותי ניקיון הכוללים שני רכבים ותשעה עובדים, שיסיירו ביותר מ-20 גנים ברחבי העיר ולאורך הטיילת. תגבור הצוותים ייערך במסגרת פיילוט לאורך כל הקיץ וחגי תשרי בהם ישנה יותר יציאה של התושבים למרחב הציבורי, וייבחנו תוצאותיו והרחבתו.

צוותי הניקיון יפעלו חמישה ימים בשבוע, כולל שישי-שבת ולראשונה גם בשעות אחר הצהריים והערב ושילובו במערך הניקיון יגביר את תדירות הניקיון בגנים הציבוריים ובטיילת- תוספת של 24 שעות ניקיון שבועיות בעיר.  אגף גנים יחד עם אגף שפ"ע החלו השבוע בהפעלת הצוות, ובשבועות הקרובים יבחנו את עמידתו ביעדים, ויבצעו התאמות בשעות ומיקום הצבתם בהתאם לעולה מן השטח.

צביקה ברוט, ראש העיר, ברך על שדרוג מערך הניקיון וההתחדשות באגף: "זו הפעם הראשונה שהעירייה תבצע ניקיון גם בשעות הערב ואחר הצהריים, כחלק ממדיניות עירונית כוללת להגברת פעולות הניקיון בעיר ושמירה על חזות העיר".

יהודה הרוש, סגן ראש העיר בת-ים ומחזיק תיק שפ"ע הוסיף כי הצוות החדש יביא לייעול משאבי כח האדם של אגפי שיפור פני העיר וגנים ונוף, ולהשגת תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר.  "חזות העיר וניקיונה עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו בודקים ללא הפסקה דרכים נוספות לשיפור ושדרוג פעולות האגף".

גן שעשועים גינה עובד ניקיון צילום דוברות עיריית בת ים עובדי ניקיון גן שעשועים גינה צילום דוברות עיריית בת ים

צוות הניקיון של העיר- צילום: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 06.21.28_71fa2004

רוכב אופנוע נהרג על כביש 20 בין יוספטל לקוממיות

תפריט נגישות