n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: כשנטע ברזילי קפצה לביקור בזום. צפו בסרטון מההופעה המיוחדת.

בת ים: כשנטע ברזילי קפצה לביקור בזום. צפו בסרטון מההופעה המיוחדת.

הזמרת הפתיעה תלמידים במהלך שיעור בוקר בזום עם הופעה ספונטנית שאירח ראש העיר צביקה ברוט

נטע ברזילי זום צילום דוברות עיריית בת ים
נטע ברזילי ותלמידי שז"ר- צילום: דוברות עיריית בת ים

במהלך השיעור שנערך אתמול בבוקר בזום הצטרפו ראש העיר צביקה ברוט ומ״מ מקום ראש העיר אלי יריב המחזיק את תיק החינוך לברך את התלמידים בברכת הצלחה לקראת תקופת הבגרויות הנפתחת השנה באופן מאתגר במיוחד תחת נגיף הקורונה.

במהלך השיעור הפתיעו ראש העיר ואלי יריב את התלמידים בהופעה של הכוכבת הגדולה נטע ברזילי שהצטרפה לזום ובירכה את התלמידים לקראת תחילת הבגרויות והופיעה לכבודם עם להיטיה הגדולים.

ראש העיר צביקה ברוט ברך את התלמידים ואמר: ״אין ספק שזוהי התקופה המאתגרת ביותר שהייתה לנו, ואנו מודעים לקשיים ולמורכבויות של הלמידה מרחוק.

אנחנו עושים הכל בכדי להקל ולשמור על החינוך בבת ים ברמה הגבוהה ביותר יחד עם אנשי החינוך שלנו. וכעת עם הבגרויות נאחל לכם הצלחה גדולה! אנחנו מאחוריכם!״

אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך:" בשביל לשבור לתלמידים את השיגרה בלימודים באמצעות הזום בזמן הסגר לקחנו החלטה להפתיע ולהרים את המורל של התלמידים.

היה מדהים תלמידים והמורים ממש הופתעו, שיתפו פעולה ונטע ברזלאי הייתה מדהימה. אנו נמשיך לפעול על מנת להנעים את הלימודים מרחוק לתלמידי העיר וצוות החינוכי."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות