n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: האיחוד המתוכנן בוטל

בת ים: האיחוד המתוכנן בוטל

שר הפנים אריה דרעי, החליט לבטל את האיחוד בין בת ים לתל אביב שהיה אמור לצאת לדרך בעוד שנה וחצי

צביקה ברוט. צילום: דוברות העירייה
צביקה ברוט. צילום: דוברות העירייה

לפני למעלה מ-6 שנים, הקים שר הפנים לשעבר גדעון סער, ועדת חקירה מיוחדת שבסוף שנת 2016 המליצה על איחוד בין תל אביב לבת ים בעקבות מצבה הכלכלי שהעיר בת ים הייתה נתונה בו בזמנו.

אמש (שלישי), ארבע שנים וחצי לאחר המלצת אותה הועדה, הודיע השר הנוכחי- אריה דרעי, על ביטול האיחוד שהיה אמור לצאת לדרך בשנת 2023. במכתב ששלח לשני ראשי הערים- רון חולדאי וצביקה ברוט, נימק את ההחלטה בשיפור הניכר של מצבה הכלכלי של בת ים.

בין היתר כתב דרעי: "בהתאם לנתונים המקצועיים שבידי משרד הפנים, עיריית בת ים מממשת את תוכנית ההבראה עליה חתומה ועומדת ביעדי הגרעון המוגדרים בה. בהתאם להצהרות העירייה ונתוניה התקציביים בשלב זה, בתום שנת התקציב 2022, צפויה העירייה לעמוד ביעד של איזון תקציבי".

ראש עיריית בת ים- צביקה ברוט, בירך על ההחלטה וכתב בחשבון הפייסבוק האישי שלו: "אני שמח על החלטת שר הפנים לבטל את האיחוד בין ת״א-יפו לבת-ים, לאחר שהוכחנו יציבות ועצמאות כלכלית. זהו יום חג לבת-ים. אני גאה על המהפך הכלכלי שביצענו, ועל השבחים והאמון מצד המדינה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות