n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: דרישה לשולחנות שש בש להפגת השיעמום

בת ים: דרישה לשולחנות שש בש להפגת השיעמום

סגן ראש העיר ומחזיק תיק האזרחים הוותיקים לשעבר בבת ים, אלי כהן, מבקש מהעירייה שתציב בפארק שולחנות שש בש שיסייעו להפגת השעמום

אלי כהן ואיציק דריקס במהלך סיור בגינה הציבורית
אלי כהן ואיציק דריקס במהלך סיור בגינה הציבורית

עיריית בת ים הציבה לאחרונה מתקני ספורט המותאמים לאזרחים הוותיקים בעיר בגינה הציבורית על שם הלנה ראפ. סגן ראש העיר ומחזיק תיק האזרחים הוותיקים לשעבר אלי כהן המתנדב לטובת ציבור הגמלאים, מברך על היוזמה ומבקש כעת כי העירייה תציב גם מספר שולחנות שש בש ודמקה שיסייעו להפגת השעמום בימי הקורונה.

לפני מספר שבועות כהן פנה במכתב לראש העיר, צביקה ברוט, בו ביקש ממנו להציב מתקני ספורט  בגינה ברחוב אנה פרנק בעיר במסגרת עבודות השיפוץ  המתבצעות בה. במכתבו ציין כהן: "כידוע לך חסרים מתקני ספורט לאזרחים הוותיקים בכל הארץ לצערנו, אודה לך מאוד במידה ויותקנו מספר מתקני ספורט בגינה גם לאוכלוסייה הבוגרת לצד המתקנים עבור ילדינו היקרים".

בעקבות הפנייה יצר קשר עם כהן חבר מועצת העיר, איציק דריקס, שאף הגיע לסיור במקום על מנת להתרשם מצרכי הגמלאים.

לאחר שהעירייה הציבה את המתקנים המדוברים כהן מברך על כך אולם כעת מבקש כי תדאג גם למספר שולחנות שש בש ודמקה שישמשו את הגמלאים. ל"גל גפן" הוא אמר השבוע: "העירייה הציבה מתקנים ואני מברך על כך אבל זה לא מספיק. ביקשתי שהעירייה תציב גם שולחנות שש בש ודמקה כי באמת בתקופה הזו אין לגמלאים מה לעשות – הרבה מהפעילויות הסדירות לא מתקיימות והם פשוט משתגעים בבית ויורדים לגינה ומשחקים. אם זה ייעשה בצורה מסודרת זה יהיה מאוד שימושי עבורם. חשוב לזכור שכמה שנעשה למען הגמלאים זה לא מספיק כי הם ייסדו את המדינה".

מהעירייה נמסר בתגובה: 

"העירייה שמה בראש סדר העדיפויות את הטיפול והתמיכה בבני הגיל השלישי בשגרה, ובתקופת הקורונה בפרט, וכחלק מכך נעשו פעילויות רבות בנושא כגון פעילות ספורטיבית במרחב ציבורי בטוח בגינות ציבוריות ברחבי העיר.

בנוסף, במסגרת תוכנית העבודה השנתית של אגף גנים ונוף מתוכנן חידוש ושדרוג של מספר מתחמי כושר בעיר המותאמים גם לגימלאים והקמת מתחמים נוספים. גורמי המקצוע בעירייה יבחנו גם הוספת שולחנות שש-בש במסגרת תוכנית העבודה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות