n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: גאווה מקומית!

בת ים: גאווה מקומית!

הכירו את תושבי העיר שנבחרו למצטייני הנשיא ויום העצמאות תשפ"א- 2021

צהל

רס"ר אליעד זיקרי- מצטיין יום העצמאות ורב"ט קסניה יאגליקוב- מצטיינת הנשיא, שניהם מבת ים, מילאו אותנו בגאווה ביום העצמאות ה-73.

סמל מחלקה בגדוד המילואים של חטמ"ר בנימין, רס"ר אליעד זיקרי בן 35 מבת ים, התגייס לצה"ל במרץ 2004 למסלול לוחמה בגדוד דוכיפת של חטיבת כפיר. 

לאחר שחרורו המשיך בשירות מילואים בגדוד 43, גדוד המילואים של חטמ״ר בנימין. מזה 14 שנים שאליעד משמש סמל מחלקה בגדוד ומתייצב לשירות המילואים כל פעם שנקרא לכך, וברצון רב.

אליעד נשוי כיום לדניאל ואב לשירה ונהוראי והוא מספר שהתמיכה והפרגון של המשפחה בנכונות שלו להמשיך בשירות המילואים נותנים לו את הכוחות והזמן להמשיך בכך. הוא רואה שליחות עצומה בכך שלוקח חלק בכל פעילות מבצעית שדורשת גיוס מילואים וזאת על אף הקשיים במרחק מהמשפחה ועצירת השגרה.

השנה, קיבל אליעד הצטיינות ליום העצמאות ממפקד חטיבת בנימין על עבודתו הקשה ומאמציו למלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר.

אליעד זיקרי צילום דובר צהל

רס"ר אליעד זיקרי- צילום: דובר צה"ל

מש"קית תכנון כוח אדם באגף התקשוב וההגנה בסייבר, רב"ט קסניה יאגליקוב מצטיינת נשיא לשנת 2021.

קסניה מתגוררת בבת ים, בת 19 וחצי. בילדותה למדה ברוסיה בבית ספר מקצועי לאומנות, היא ציירת ומעצבת גרפיקות של קומיקס ומשחקי מחשב ונמצאת במסלול קבלה לתואר במכללת "שנקר". למדה בתיכון 'אורט מלטון' בבת ים, והרחיבה גרפיקה ואומנות ,ו5 יח"ל מתמטיקה. בתיכון השתתפה בפרוייקט "שנקר" והשתתפתה במספר תערוכות מטעמם .

בכיתה י'ב הצטרפה לקורס של פרויקט "הדרים" מטעם מייקרוסופט, רצתה להרחיב אופקים והתעניינה בעולם המחשוב. הקורס ערך כ-5 חודשים בו מלמדים את בסיס המחשבים וניהול הרשתות. הייתה עתידה להתקבל למנהלת רשת , אך מפאת בעיות בסיווג תהליך המיון שהתעכב היא לא יכולה הייתה להצטרף לקורס. ראש המדור שהיה אחראי על הטירונות שלה, משך אותה לתפקיד הנוכחי – משקית תכנון כח אדם במחלקת משא"ן.

בתפקידה היה לה חשוב לנהל מעקב צמוד אחר האנשים אותם הם מנתבים לקורסים שונים בתהליך הטירונות. היא החלה מעקב צמוד יותר משהיה בעבר אחר כל חייל וחייל שמתמיין ועזרה בייעול  המערכת שמסדרת את כלל הנתונים וגם בנתה פיצ׳רים.

בעזתה חיילים רבים קיבלו את התפקיד שהכי מתאים להם. "היתה לי הרבה מוטיבציה לעזור. רציתי שליותר אנשים תהיה הזדמנות להגיע לתפקידים שהם יכולים למצות בו את היכולות שלהם. שימח אותי לראות שאנשים קיבלו את השיבוצים שרצו."

היא עלתה לארץ לפני 6 שנים ביחד עם אמה, אחיה הקטן סבה וסבתה. הראשונה מהמשפחה שלה שמתגייסת לצה"ל, המשפחה מאוד תומכת ורוצה שתתרום כמו כל האזרחים.

רבט קסניה יאגליקוב צילום דובר צהל

רב"ט קסניה יאגליקוב- צילום: דובר צה"ל

יישר כוח!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

בת ים: בעקבות החג, פינוי אשפה גם בשעות הלילה

תפריט נגישות