n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / ארץ האגדות בגן הבוטני בירושלים

ארץ האגדות בגן הבוטני בירושלים

מפגש עם פינוקיו וסבא ג'פטו, אלזה ורפונזל, עליסה והמפטי דמפטי מארץ הפלאות, פיטר פן וטינקרבל וסיור בחממה הטרופית - אוגוסט 2020 בגן הבוטני בגבעת רם בירושלים

תאורת ארץ האגדות בגן הבוטני. צילום תום עמית
תאורת ארץ האגדות בגן הבוטני. צילום: תום עמית

במהלך אוגוסט עיריית ירושלים, חברת אריאל  והגן הבוטני מזמינים לחוויית בילוי אחרת. בשעות בין הערביים יהפוך המקום לגן קסום עם אוירה מלאת צלילים, סיפורים, משחקים ומפגשים מפתיעים עם דמויות שמסמלות את חווית הילדות – האגדות.

בגן ימתינו למבקרים דמויות מסיפורי האגדות ביניהן: ג'פטו ופינוקיו, רפונדזל ואלזה, המפטי דמפטי ועליסה מארץ הפלאות, שדונית שובבה, גמד מכרות חרוץ, פיה , מספר סיפורים ועוד שילוו את הילדים בשבילים ובפינות מסתוריות שהוארו בתאורה  מיוחדת ואפקטים של גחליליות, הקרנות על צמרות העצים והצמחים באזור, מוסיקה וצלילים.

את פני המבקרים יקבלו ג'פטו ופינוקיו שיעניקו לכל אחד כתב חידה ומפה. הילדים יוכלו להצטלם עם דמויות מהאגדות ולבקר ב-9 תחנות משחקים בהם תתקיים פעילות חווייתית מיוחדת הכוללת: מגרש הקריקט של עליזה בארץ הפלאות, ננסה להציל את רפונדזל מהמגדל הגבוה, קיר החידות של המפטי דמפטי, שביל המשאלות, מסלול הדרקון הראשון שלי, מפגש עם אלזה במפל הנסתר, הליכה בעקבות רעש הפטישים בצלע ההר וחיפוש זהב במכרה יחד עם הגמדים, מתקני טיפוס של ג'ק ואפון הפלא ובחממה הטרופית החדשה ניפגש עם פיטר פן וטינקרבל.

פיטר פן בא לבקר בגן הבוטני. צילום אלדד אלוני
פיטר פן בא לבקר בגן הבוטני. צילום אלדד אלוני

 

 

 

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,400 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות ורובן פורחות כעת (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון).

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "כמו בכל שנה, הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם מקיים גם השנה, אירוע קיץ מרהיב, מלא תוכן וערכים חינוכיים, המעמיקים את הקשר לטבע. אנו עושים את מירב המאמצים כדי לשמור על בריאות כולנו ופועלים על פי התו הסגול. הגן הבוטני מתפרש על שטח עצום של עשרות דונמים ולכן ניתן לשהות בו תוך הקפדה על הכללים. ארץ האגדות הינו ארוע שמתאים לכל המשפחה ומעניק חוויה כייפית ומרעננת בנוף קסום ומלא צבעים וריחות כמו שיש רק בירושלים. אני מזמין את כל תושבי המדינה להגיע באוגוסט לבירה וליהנות ממגוון החוויות שיש לעיר שלנו להציע".

 

שעות הפעילות:

ימים א-ה בין השעות 17:00-22:30

במוצ"ש בין השעות 1800-22:30.

מחיר כניסה:  79 ₪    כרטיס ירושלמי: 29 ₪   מנויים: 25 ₪.

להזמנת כרטיסים –   https://bit.ly/35wPckl

לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012  http://www.botanic.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות