n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / אחיו של זוהר ארגוב ז"ל היה מעורב בקטטה בה נדקר אדם

אחיו של זוהר ארגוב ז"ל היה מעורב בקטטה בה נדקר אדם

וויכוח שהגיע לחשד לדקירת אדם במהלך קטטה שפרצה במעון גגון (מעון זמני ראשון לכל נזקק) בתל אביב, קרתה על רקע ויכוח בין בצלאל עורקבי ארגוב לבין תושב המקום

צילום ארכיון דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון דוברות משטרת ישראל

ביום שני בשעה 20:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פצוע מקטטה בדרך בן צבי בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון גבר כבן 58 במצב קשה עם פציעה חודרת ומדממת בגופו, המשטרה שהגיע למקום עצרה את אחיו של הזמר המנוח זהר ארגוב – בצלאל עורקבי ארגוב  שככל הנראה היה מעורב בקטטה, מעצרו הוארך והיום יובא בשנית לפני שופט.

הוויכוח שהגיע לחשד לדקירת אדם במהלך קטטה שפרצה במעון גגון (מעון זמני ראשון לכל נזקק) בתל אביב, קרתה על רקע ויכוח בין עורקבי ארגוב לבין תושב המקום שבמעון גגון,  בית משפט האריך את מעצרו עד היום חמישי, כאשר החשד הוא כי בצלאל ארגוב דקר את חברו למעון בבטן, בצוואר ובראש.

החובשים של מד"א יענקי רוזנפלד ואשר גרייבר סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו במצב קשה ויציב להמשך טיפול בבית החולים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות