n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תיאוריות קונספירציה שונות על פסל שהוצב ליד הכביש הראשי

ראשל"צ: תיאוריות קונספירציה שונות על פסל שהוצב ליד הכביש הראשי

פסל שמזכיר צלחת לווין ענקית, שהציבה עיריית ראשון לציון סמוך לכביש ראשי בכיכר ליד קריית ראשון, עורר סערה בקרב התושבים שהפיצו תיאוריות קונספירציה

המיצג
המיצג

לפני כמה ימים הופתעו עוברים ושבים לגלות מיצג ענק בצורה של צלחת לווין חריגה בגודלה, שהוצבה על אי תנועה בכביש ראשי סמוך לתחנה המרכזית החדשה ליד שכונת קריית ראשון (כשנוסעים ממזרח למערב בכביש ההסתדרות) הדבר עורר סערה ובפורומים השונים ברשתות החברתיות החלו עשרות אזרחים להעלות תאוריות קונספירציה שונות ומצחיקות על ייעוד האנטנה.

אחד התושבים כתב: "האנטנה הזאת מתקשרת עם הצ'יפים שהחדירו בחיסון. כל עיר שעוברת את 70% המחוסנים מקבלת אנטנה כזאת לצורך תקשורת עם הצ'יפים, על מנת לעבור לשלב הבא ואז השלב הסופי".

תושב אחר כתב: "האנטנה מיועדת לקלוט בעלי כלבים שלא אספו צואה".

גולשת אחרת הוסיפה וכתבה: "מדובר בהאזנות סתר למתנגדי החיסונים… זה מיועד לעזור לקליטת G5 למי שכבר התחסן… ככה מאתרים ומאזינים לך בכל מקום ברחבי ראשון לציון… ככה ביל גייטס עוקב אחרי הצ'יפים שהשתילו לנו בחיסונים".

המיצג
המיצג

 

 

 

היו שסברו כי מדובר בצלחת לווין שנועדה לאתר עב"מים:  "בדיוק בשבוע האחרון אני שואל את עצמי מאיפה נחתה האנטנה הזאת ולמה, אולי זה מיועד לעב"מים".

אבל מסתבר שתאוריות לחוד ומציאות לחוד. הפסל הענק הוא למעשה מיצג אומנותי, אותו העירייה קיבלה עם עוד כמה מיצגים ממוזיאון "תפן" שסגר את שעריו. המיצגים העשויים מברזל, שחלקם מתנשאים לגובה של למעלה מארבעה מטרים מוצבים בימים אלו בשכונות שונות בעיר, בכיכרות מרכזיות ואף באזור התעשייה.
מוזיאון "תפן" שבגליל הוקם על ידי התעשיין המנוח סטף ורטהיימר בתחילת שנות השמונים. בשטחו הוקם גן פסלים מהגדולים בארץ, ששטחו עשרות דונמים ובו כמאה פסלים שונים. עם הידיעה על סגירתו של המוזיאון והכוונה לחלק את המיצגים שבו, החליטה מחזיקת תיק התרבות, מ"מ ראש העיר, עו"ד ליאל אבן זהר, לפנות להנהלת המקום ולבקש מספר מיצגים לטובת תושבי ראשון לציון.
בעקבות הפנייה קיבלה העירייה מספר מיצגים שמוצבים כעת במספר אתרים בעיר. 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. זה לאנשים הזויים שכותבים בפורום שטויות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות