n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עיריית רחובות מציגה: חוסר שקיפות ועשרות אלפי שקלים בטקס המשואות הרחובותי

עיריית רחובות מציגה: חוסר שקיפות ועשרות אלפי שקלים בטקס המשואות הרחובותי

בעיריית רחובות החליטו לעשות השנה טקס משואות מקומי, אלא שבזמן שראש העיר מדבר על שקיפות, רשימת נבחרים חסויה עד לרגע העליה לבמה, ואלו שבחרו בהם לא נחשפים. שקיפות? לא בבית ספרנו.

בניין עיריית רחובות
בניין עיריית רחובות

עם כניסתו לתפקיד,הודיע ראש העיר, מתן דיל על טקס משואות אלטרנטיבי שיתקיים בעיר, במוצאי יום העצמאות, הרעיון היה נחמד, ומה שעמד מאחוריו, היה הרעיון לתת במה מוערכת לתושבי העיר שתרמו למאמץ המלחמתי, אלא שאז החליטו בעיריה שרשימת מדליקי המשואה תהיה חסויה עד לערב הארוע עצמו ולא תפורסם לציבור. למה? כי הם יכולים,והשקיפות שעליה מדבר ראש העיר מאז קמפיין הבחירות המושקע ועתיר המליונים שעשה, נשאר ככל הנראה בגדר הבטחת בחירות.

בקבוצות שונות של תושבים התגלתה ביקורת על המהלך, ושם החליט סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך שוקי קרומר, להגיב ״אחת הסיבות שאני ממעט לכתוב בקבוצה כי מרבית השאלות הן לא כי באמת מעניין מי נבחר וכ"ו. הרי מי שרוצה באמת לדעת ,לראות,להרגיש ולהתרגש לפגוש את האנשים לדבר איתם מוזמן להגיע. מי שבאמת מעוניין לדעת אני מזמין אתכם אלי למשרדי ויחד נעבור על שם שם ונראה ונסביר מה תרומתה/תרומתו במלחמת חרבות ברזל. אני ואנחנו פועלים ונפעל עבור כלל התושבים בשקיפות,בהוגנות במקצועיות וברגישות רבה״. אלא ששעה אחרי שקרומר הגיב, לפתע ״הודלפו״ לאחד מכל התקשורת רשימה חלקית של הנבחרים,מקריות? לא בטוח, נסיון להשתיק ביקורת של תושבים על הבחירה? כך זה נראה.

רוצים לקבל את כל העדכונים? לחצו כאן

״אנחנו לא מבינים את ההסתרה הזו, אלא אם יש למישהו מה להסתיר, לא ברור למה רשימת תושבים מכובדת לא נחשפת לציבור לפני הארוע, כמו גם רשימת האנשים בועדה שבחרה או ציון הקריטריונים לבחירה״ אמר ל״גל גפן רחובות״ אחד מתושבי העיר.

מערכת גל גפן פנתה לעיריית רחובות על מנת להבין מי בעיריה עומד מאחורי הבחירה, מי התושבים שנבחרו וכמה יעלה הארוע שיסתיים בהופעה של שירי מימון שעל פי הערכות יעלה עשרות אלפי שקלים ולהלן התגובה המתחמקת: ״עיריית רחובות תקיים לראשונה במוצאי יום העצמאות את טקס הדלקת המשואות העירוני.לכבוד הטקס, עיריית רחובות והחברה העירונית בחרו בתושבות ותושבים שהובילו עשייה משמעותית, ערכית ויוצאת דופן בזמן מלחמת חרבות ברזל.עיריית רחובות מזמינה את כל התושבות והתושבים להגיע לטקס וליהנות מהמופע״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כתבתי לפני הבחירות,לאחר שנבחר ראש העיר החדש. הרבה פיטפוטי ביצים ובפועל חוסר שקיפות. לך שוקי נציג הדור השלישי,קצת בושה לא תזיק לך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-20 at 19.17.38_92f2fe6b

פעוט ננעל ברכב באזור התעשיה חולון

תפריט נגישות