n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "למה הלכת לי? בא לי לצעוק שכל העולם ישמע מרוב שאני משתגעת וכבר מתגעגעת"

"למה הלכת לי? בא לי לצעוק שכל העולם ישמע מרוב שאני משתגעת וכבר מתגעגעת"

חן גודסי (35) נהרג ביום שישי כשנהג על אופנוע, בנו רוי שהיה איתו על האופנוע, נפצע באורח בינוני. המשפחה ההמומה נפרדת מהאב ומבקשת לקרוא תהילים לרפואתו של הבן

נופר אמיתי גודוסי וחן גודסי. צילום באדיבות המשפחה
נופר אמיתי גודוסי וחן גודסי. צילום באדיבות המשפחה

ביום שישי בשעות הבוקר ארעה תאונת דרכים קטלנית בין חן גודוסי בן ה-35 שהיה רכוב על אופנוע עם בנו לבין נהג מכונית שפגע בו, ברחוב רמז פינת תש"ח, כוחות ההצלה שהגיעו למקום קבעו את מותו של חן גודוסי לאחר ניסיונות להצילו, בנו בן ה-7 שהיה רכוב עימו הובל לבית החולים שמיר אסף הרופא במצב בינוני.

גודוסי ז"ל היה מוכר בראשון לציון וניהל עסק למגרש מכוניות, ביום שישי הובא למנוחות בבית העלמין גני אסתר.

 נופר אמיתי גודוסי, אשתו, ואם לארבעת ילדיהם כתבה לבעלה המנוח:  "הלב שלי הלך הלב שלי יתרסק שום דבר בעולם לא יוכל לרפא את הלב שלי יותר"

למה למה הלכת לי?  בא לי לצעוק שכל העולם ישמע מרוב שאני משתגעת וכבר מתגעגעת.

חן אהובי יקירי לנצח ז״ל אתה תמיד תישאר הלב שלי שיתרסק. אני אשמור לך לנצח ויגדל למצוות ומעשים טובים כמוך את הילדים שלנו.  השארת אותי עם 4 ילדים עוד קטני בדרך תיתן לי כוחות. חן אהבה שלי עם מי אני יקום כל בוקר? עם מי אני יצא לטיולים כייפים ? למי אני יבכה שקשה לי?

אך ורק ה׳ יודע כמה הלב נשרף לי, אני אוהבת אותך בעלי היקר שלי צדיק שלי, אהבת עולם שלי הנשמה שלי מתה איתך".

גם אחיה של נופר  שלו אמיתי ספד לגיסו חן גודוסי ז"ל וכתב:  "חן שברת אותנו לחתיכות, למה הלכת למה למה השם לוקח רק את הטובים את הצדיקים, בשקט שלך עשית מצוות מעשים טובים. היית אבא מושלם  שמגשים לנופר אחותי את כל משאלות ליבה, הייתם אמורים להיכנס לבית חדש ועכשיו מה?

מי יבוא איתי לטיולים? מי יעשה איתנו קידוש? אתה הלב שלנו, השארת אחרייך משפחות שלמות שבורות לרסיסים, תיתן כוחות לאחותי, לילדים שלכם, לאמא שלך היקרה לך מכל,  חן אני לעולם לעולם לא יעזוב אותם לשנייה.

תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים, אני אוהב אותך ויאהב אותך לעולם".

כעת, מבקשת המשפחה לקרוא תהילים לרפואתו של רוי בן ה-7 שמאושפז עדין בבית החולים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות