n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חן גודוסי ז"ל נהרג בדיוק לפני חודש, בתאונה קשה. אשתו מספרת על החיים בלעדיו

חן גודוסי ז"ל נהרג בדיוק לפני חודש, בתאונה קשה. אשתו מספרת על החיים בלעדיו

נופר גודוסי בת 32 נמצאת בהריון מתקדם ומטפלת בארבעת ילדיהם, מנסה עדין לעכל את האבדה הגדולה והחלל שהותיר מי שהיה ויישאר לדבריה האהבה הראשונה שלה

חן זל ונופר. צילום: צילום מנצח
חן זל ונופר. צילום: צילום מנצח

היום מלאו 30  לפטירת חן גודוסי שנהרג בתאונת אופנוע  קטלנית בעיר. 

חן רכב על אופנוע עם בנו, כשהתאונה הקשה קרתה ברחוב רמז פינת תש"ח, כוחות ההצלה שהגיעו למקום קבעו את מותו של חן גודוסי לאחר ניסיונות להצילו, בנו בן ה-7 שהיה רכוב עימו הובל לבית החולים שמיר אסף הרופא במצב בינוני  https://bit.ly/2VfgSco בנו נמצא עדין בטיפולים בשיקום בתל השומר.

אשתו נופר גודוסי בת 32 נמצאת בהריון מתקדם ומטפלת בארבעת ילדיהם בני 13.5, 10, 7, 3 שנמצאים בחופשת הקיץ, מנסה עדין לעכל את האבדה הגדולה והחלל שהותיר מי שהיה ויישאר לדבריה האהבה הראשונה שלה, בעלה ואב ילדיה.

"חודש עבר מאז הפטירה והקושי הוא עצום, זה לא נתפס" מספרת נופר "בימים האלה אני נמצאת בשיקום עם הבן שלי שהוא בן 7 ונפגע בתאונה, אנחנו פעמיים בשבוע בתל השומר בשיקום ואת שאר הימים אני ממלא עם הילדים שהם הכוח שלי בתקופה הזו".

לדברי נופר הבחורה שפגעה בבעלה כאשר עברה באור אדום לא יצרה שום קשר עם המשפחה.

"אני לא מכירה את הבחורה שגרמה למוות של בעלי ואני לא רוצה להכיר אותה, היא הרסה משפחה שלמה, אמרו לנו מהמשטרה שהיא עברה באור אדום ונכנסה באופנוע של חן, גם אם היא תצטער, מישהו יכול לסלוח לה בכלל? זה חוסר אחריות שהביאה למוות של בעלי, לאבא של הילדים שלי, אין על זה סליחה וכפרה, אין לה זכות להצטער בכלל."

אם יכולת לומר לחן כמה מילים, מה היית אומרת?

"שהוא החיים שלי, שהוא יישאר אהוב ליבי תמיד ואם הוא יכול לחזור שיחזור איך שהוא, ושיהיה רגוע אני אגדל את הילדים שלנו כמו שהוא רצה".

האזכרה תערך הערב במגרש המכוניות של חן ז"ל שברחוב דרך המכבים 67, וגילוי המצבה יהיה מחר ביום שישי בבוקר בבית העלמין שבגני אסתר.

הלב נשבר. משפחת גודוסי . צילום: צילום מנצח
הלב נשבר. משפחת גודוסי . צילום: צילום מנצח

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. חן היה בן דוד טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות