n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "הכאב היה כמו כוויה": מתרחצים מתלוננים על עקיצות מדוזות

"הכאב היה כמו כוויה": מתרחצים מתלוננים על עקיצות מדוזות

מדי קיץ מגיעים לחופי הארץ נחילי מדוזות מסוג "החוטית הנודדת" ותושבים רבים מנסים, להימנע מלחזור הביתה עם זיכרון כואב וצריבות מעיקות

היד התנפחה אחרי עקיצת המדוזה
היד התנפחה אחרי עקיצת המדוזה

"נכנסנו לים לכמה דקות למרות שהיה דגל סגול, הבנות שלי בנות 9 ו-7, אז נכנסנו עד הברכיים, תוך 2 דקות הבת שלי הגדולה התחילה לבכות שכואבת לה היד, מיד ראינו שנעקצה ממדוזה, לצערי הכאב היה כמו כוויה, רצנו לקופת חולים והיא קיבלה משחה, זה היה מאוד לא נעים ככה לפתוח את עונת הרחצה".

גם שי חן שגר בעיר והיה השבוע בים סיפר כי ביתו בת השנתיים נעקצה ממדוזה במים הרדודים.
"זה היה מאוד לא נעים לרוץ איתה כשהיא צורחת לקופת חולים כשבסך הכל רצינו להעביר שעתיים בים, אנשים בסופי שבוע מגיעים לחוף, מחכים בעומסי תנועה ובסוף חוזרים הביתה עם ילדים בוכים, זה משהו שצריך לקחת בחשבון, וצריך להיזהר כי החוויה מאוד לא נעימה, שכל אחד יעשה את החושבים שלו" הוא מסכם.

מדי קיץ מגיעים לחופי הארץ נחילי מדוזות מסוג "החוטית הנודדת" ותושבים רבים מנסים, להימנע מלחזור הביתה עם זיכרון כואב וצריבות מעיקות.
לפני מספר שנים, החל מיזם חדש של ארגון המצילים, אשר מסייע להתריע על מדוזות שנמצאות סמוך לחוף על ידי שימוש בדגל בצבע סגול.

 אלי שוורצברג מנהל חוף הים בראשון לציון ממהר להרגיע את הרוחות ואומר כי "כרגע לא הגיעו נחילים של מדוזות ועונת המדוזות בעצם טרם החלה.
צריך להבין שהמדוזות הם חלק מהים. פה ושם יש עקיצות, אבל בפועל עוד לא ראינו נחילים שלהם כמו שיש מידי שנה, אם יש מעט מדוזות זה בגלל שהם חלק מהטבע".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות