n
דף הבית / חדשות העיר / דירוג לא מחמיא במיוחד

דירוג לא מחמיא במיוחד

אור ירוק: רחובות היא העיר המדורגת במקום ה-12 במסוכנות לילדים בחופש הגדול

צילום אור ירוק

לפני כשלושה שבועת הסתיימה שנת הלימודים והילדים הצטרפו לבני הנוער ויצאו לחופש הגדול. חודשי הקיץ והחופש הגדול הם תקופה שבה הסיכון של ילדים להיפגע בתאונות דרכים הולך וגדל בעיקר בשל היעדר מסגרת אשר תגן עליהם במהלך היום.

בעמותת אור ירוק בדקו אילו ערים מסוכנות לילדים בחודשי הקיץ, ערים שבהן מספר הילדים הנפגעים בתאונות דרכים הוא הגבוה ביותר בהשוואה לחלקם באוכלוסייה. באור ירוק בדקו את נתוני היפגעות הילדים (0-14) בתאונות דרכים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט במשך חמש שנים (2016-2020) כאשר הנתונים נבדקו בהשוואה לכל אלף ילדים בכל עיר מעל 50 אלף תושבים.

מניתוח הנתונים עולה כי רחובות היא העיר המדורגת במקום ה-12 במסוכנות לילדים בחודשי הקיץ כאשר 46 ילדים נפגעו בתחומיה בחמש שנים, בכל שנה נפגעים בעיר בממוצע 9.2 ילדים, 0.23 ילדים נפגעים בתאונות דרכים לכל אלף ילדים בכל שנה.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "החופש הגדול הוא תקופת זמן שבה הסכנה של הילדים להיפגע בתאונת דרכים הולכת וגדלה. רבים משוטטים חסרי מעש ברחובות או בסביבת גני משחקים. האחריות לצמצום הסכנה של הילדים מוטלת גם על משרד התחבורה והבטיחות בדרכים וגם על הרשויות המקומיות. מיתון וריסון התנועה הם צעדים נדרשים שיש לבצע כדי להפחית באופן משמעותי את הסכנה של הילדים להיפגע כהולכי רגל. במקביל יש להגביר את ההסברה והחינוך לבטיחות בדרכים בקרב הילדים, באמצעות אמצעי התקשורת הפופולריים שבהם הם משתמשים. בכוחות משולבים יחד עם הגברת הנוכחות המשטרתית בכבישים ניתן להציל את חיי הילד הבא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניין העירייה סמל צהוב חטופים 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראשון לציון צהובה- למען החטופים

תפריט נגישות