n
דף הבית / חדשות העיר / אורחת מיוחדת בלשכת ראש העיר

אורחת מיוחדת בלשכת ראש העיר

שרת הפנים, ח״כ איילת שקד, הגיעה לביקור רשמי עם ראש העיר, רחמים מלול

דיון עם שרת הפנים איילת שקד

בפגישה המשותפת נכחו גם מ"מ ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר אמיתי כהן, מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג, דלית הראל מהנדסת העיר, ניסים סלמן מנכ"ל הלר (החברה לפיתוח רחובות) וכן נציגי משרד הפנים, יאיר הירש מנכ"ל משרד הפנים, שלומי הייזלר, יו"ר מטה התכנון הלאומי, אדית בר, מנהלת מינהל פיתוח, סיון להבי, מנהל אגף בכיר לתקצוב ובקרה,שירה ברנד, יו"ר הוועדה המחוזית מרכז לתכנון ובנייה, יונתן בר סימן טוב, הממונה על מחוז מרכז וגלית וידרמן, מנהלת אגף בכיר לבקרת הון אנושי.

הפגישה החלה לאחר ביקור השרה במשרד רישום האוכלוסין בעיר שם חנכה את המקום יחד עם ראש העיר רחמים מלול. במהלך הפגישה עלו לדיון נושאים מרכזיים אותם מקדמת העירייה עם משרד הפנים, ביניהם: מדיניות משרד הפנים והחלטותיו המשפיעות על עיריית רחובות, מעורבות משרד הפנים בהסכמי גג, האצת אישורים לבנייה ופיתוח, תכנון עתידי, איזון בין מגורים לתעסוקה ועוד.

השרה והצוות המקצועי במשרד הפנים יבחנו את כלל הנושאים שעלו בדיון וימשיכו לקדם את עניינה של העיר רחובות בשיתוף פעולה מלא.

שרת הפנים איילת שקד: "שמחתי לבקר היום יחד עם צוות משרדי את ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, סגנו אמיתי כהן ועובדי העירייה. ראש העיר הוא מקור ידע מהטובים שיש בעולם התכנון והבנייה ברשויות המקומיות והנחתי את צוות המשרד לשבת איתו ולשאוב ממנו מידע. שמעתי את הסוגיות הבוערות איתן העירייה מתמודדת והתחייבתי לבדוק את הנושאים לעומק ולפעול בהתאם. התרעתי מפני התפרצות חוזרת של המגיפה והצורך לבלום אותה בהקדם. בשנה האחרונה היינו עדים להתנהלות של הרשויות המקומיות שעושות את עבודתן בצורה מופתית בכל הקשור לטיפול בנגיף ולכן אני מבקשת מראש העיר להירתם למאמץ לעזור לעודד את בני הנוער לצאת ולהתחסן. באחריות כולנו לעצור את זה".

ראש העיר, רחמים מלול: ״רחובות מתפתחת בקצב מהיר. יש הרבה תוכניות ופרוייקטים על הפרק, ולכן מדובר בביקור משמעותי ביותר של השרה. במהלך הדיון העלנו את הנושאים העיקריים אותם אנחנו שואפים לקדם מול משרד הפנים ואני מאמין כי הוא ישפיע לטובה על עתיד העיר רחובות".

 

דיון עם שרת הפנים איילת שקד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות