n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושבים בשכונת נאות אשלים מתלוננים על כמויות גדולות של תיקנים

תושבים בשכונת נאות אשלים מתלוננים על כמויות גדולות של תיקנים

א' ועד אחד הבניינים בשכונת אשלים, מספר כי בכל שנה בחודש מאי לפני הקיץ הוא מזמין ריסוס באופן פרטי לביובים בבניין, אבל השנה הבעיה היא לא מהביובים

תיקן. צילום: pixabay
תיקן. צילום: pixabay

"כמות המקקים שעפה אצלנו בחצר זה משהו שלא היה מעולם, מקקים ענקים וזה אחרי ריסוס שהבניין עשה , זה פשוט מגעיל"
כך מספר תושב המתגורר בשכונת נאות אשלים אשר אליו מצטרפים עוד תושבים המדווחים על מקקים שעפים בתוך הבתים, יוצאים מהביובים או מגיעים במעופה מהחלונות לתוך הבית.

א' ועד אחד הבניינים בשכונת אשלים, מספר כי בכל שנה בחודש מאי לפני הקיץ הוא מזמין ריסוס באופן פרטי לביובים בבניין, אבל השנה, הבעיה היא לא מהביובים: "הבעיה היא בחברת "מניב" שלא מגיעה לרסס את הביובים המרכזיים של הרחובות, הריסוס צריך להתבצע בכל השכונות בעיר על ידם ולא צריך לפתוח קריאות בכל פעם, זה ידוע שבחודשי הקיץ יש ג'וקים. דיירים בבניין לא פותחים חלונות גם בלילה, נמצאים כל היום עם חלונות סגורים וכל זה מהגועל שמה יכנס מקק ויעוף לכיוונם".

בקבוצת הווטסאפ של שכונת אות אשלים כתבה  אחת התושבות " לדעתי צריך לעשות ריסוס גורף בכל הרחובות בשכונה. אני גרה בדירת גן בגיתית ודואגת לריסוס לפחות פעם בחצי שנה, ועדיין בכל זאת כל לילה מסיבות של מקקים בתוך הגינה שלי, פשוט זוועה!!"

אבל יש מי שגם חושב אחרת, שהמקקים מגיעים מהזבל שמשאירים אחריהם השכנים, מפחי אשפה פתוחים ומאנשים שנוברים בפחים ומחפשים בקבוקים למחזור.
"צריך להבין שגם התושבים צריכים לדאוג לניקיון אומרת תושבת שגרה בשכונה", האכיפה צריכה להיות של העירייה, מקקים מגיעים לזבל ויש כאן בשפע, אולי אם אנשים יקבלו דוחות הם ידאגו לא לטנף את השכונה".
מחברת "מניב ראשון" נמסר בתגובה: "מניב מבצעת הדברה של שוחות ביוב עירוניות בהתאם לפניות המגיעות דרך המוקד העירוני. תושבים הנתקלים בבעיה המתוארת מתבקשים לפנות למוקד 106, כל פנייה תיבדק ותטופל בהתאם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות