n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שריפה בדירה בראשל"צ: פקחים ושוטרים רצו לחלץ ילד שהיה לכוד

שריפה בדירה בראשל"צ: פקחים ושוטרים רצו לחלץ ילד שהיה לכוד

פקח ופקחית פונו לבית החולים אסף הרופא כשהם סובלים משאיפת עשן לאחר שרצו עם שוטרים לעזור לילד שהיה לכוד בדירה הבוערת

שריפה בדירה. צילום: הפיקוח העירוני
שריפה בדירה. צילום: החברה לביטחון

בשעה 14:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב שלמה קפלנסקי בראשון לציון. פקח ופקחית של עיריית ראשון לציון פונו לבית החולים אסף הרופא כשהם סובלים משאיפת עשן. מתחקיר ראשוני ולא מלא עולה כי הפקחים יחד עם שוטרים רצו לדירה בקומה הרביעית כדי לחלץ ילד בן 11 שהיה לכוד בדירה הבוערת. במהלך פעולות החילוץ נפגעו השניים משאיפת עשן. הם טופלו על ידי צוותי מד״א במקום ופונו לבית החולים במצב קל יחד עם נער בן 12.

מושיקו מוסקוביץ ראש אג"מ של איחוד הצלה מסר: "הגענו לזירה יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה לסייע לנפגעים שסבלו מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן. לאחר הסיוע הראשוני בזירה כלל הנפגעים פונו לאסף הרופא בצריפין".

ברוך גרינוולד נהג אמבולנס איחוד הצלה הוסיף: "נער שהיה לכוד בחלון חולץ ע"י צוותי הכיבוי במצב טוב והוא פונה לבית החולים לבדיקות עם בני משפחתו. פינינו באמבולנס איחוד הצלה נפגע בינוני לבית החולים שמיר אסף הרופא".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות