n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: צעירים? בואו לפגוש מנהיגים צעירים מארה"ב

רחובות: צעירים? בואו לפגוש מנהיגים צעירים מארה"ב

מפגש מיוחד ביום השואה בעיר רחובות: בני המנהיגות הצעירה של הקהילה היהודית במיניאפוליס מגיעים לשיח על זכרון השואה – כאן ושם, עם צעירים וצעירות תושבי העיר

משלחת רחובות למיניאפוליס, 2019
משלחת רחובות למיניאפוליס, 2019. צילום: דוברות עיריית רחובות

עיריית רחובות מקיימת את שותפות ״ביחד״ עם הקהילה היהודית במיניאפוליס, בירת מינסוטה, יחד עם הסוכנות היהודית. במסגרת זו מגיעה השבוע לארץ משלחת מנהיגות יהודית צעירה ממיניאפוליס . ביום השואה הם ישהו ברחובות, ועל מנת להכיר את העיר וליצור שיח עם תושבי העיר, יתקיים מפגש בנושא "זיכרון כאן ושם" בשני מקומות ברחובות – בבית כנסת ברמן ובבית דרור להנצחת זיכרון השואה.

המפגש, במסגרת שותפות "ביחד" של עיריית רחובות והקהילה היהודית במיניאפוליס והסוכנות היהודית, תושבי רחובות הצעירים, בגילאי 25 – 45 מוזמנים להשתתף.

המפגש יתקיים ביום חמישי השבוע, 28.4 בין השעות 19:45 – 21:30. תושבי רחובות הצעירים, בגילאי 25 – 45 , שירצו להשתתף בדיון שיתקיים באנגלית מוזמנים להגיע ולקחת חלק.

לינק להרשמה: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7LI9R-yWqDMiyDbKm1TGFhRclZOjrwetGhQTBAu7tYRMLoQ/viewform

רחובות היא חלק מרשת של ערים מרכזיות בישראל המקיימות קשרי שותפות ואחווה הדוקים עם קהילות יהודיות בצפון אמריקה במסגרת הסוכנות היהודית. במסגרת זו מתקיימים קשרים שונים בין גורמים ברחובות ובמיניאפוליס ומתקיימים חילופי משלחות שונות מספר פעמים בשנה, בעיקר מארה״ב לרחובות- על מנת להכיר את העיר ואת ישראל, ולחזק את הקשר עם יהדות התפוצות.

השותפות בין רחובות והקהילה במיניאפוליס היא פוריה ביותר וכוללת פרויקטים רבים ומגוונים בתחום הקהילתי והחינוכי, בין היתר: פרויקט שיתוף הפעולה החינוכי בין בתי ספר ברחובות ובארה״ב, משלחת בני נוער, משלחת סטודנטים יהודים להכרות עם ישראל, פרויקט מנהיגות ויזמות יהודית 248 עם הסוכנות, פרוייקט שיתוף פעולה בין אמנים משתי הקהילות, מועדון קריאה משותף, משלחות מנהיגים ומחוקקים שמגיעים לישראל, משלחת מנהיגים צעירים, משלחת זוגות צעירים מארה״ב בירח דבש , פרויקט ״תפוצות בסלון״, פרויקט רב- דורי ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: "הקשרים עם החמים עם קהילת מיניאפוליס מאפשרים לנו לפגוש את אחינו שבתפוצות. המפגש שייערך בישראל, ברחובות, דווקא ביום השואה צפוי להיות משמעותי במיוחד"

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: "אנו מקיימים מגוון של פרויקטים במסגרת השותפות עם הקהילה היהודית במיניאפוליס והסוכנות. אני מזמין את צעירי רחובות להשתתף במפגש הזה, ולפגוש את הדור הבא של היהודים בארה"ב"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

436235312_753860480219901_1832034680696969613_n

תאגיד המים של חולון נערך למקרה חריג בו לא יהיו מים בבתים

תפריט נגישות