n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: דגם כדור הארץ בחזית מכון דוידסון

רחובות: דגם כדור הארץ בחזית מכון דוידסון

האמן הבינתחומי מוטי שמש, הבעלים של המרכז הישראלי לאיירבראש נבחר לצבוע מחדש של דגם כדור הארץ של שיוצב בחזית בניין גן המדע החדש במכון דוידסון לחינוך מדעי אשר במכון ויצמן למדע

כדור הארץ
צילום: יח"צ באדיבות המרכז הישראלי לאיירבראש

מוצג דגם כדור הארץ הוצב בגן המדע ברחובות בשנת 1996. הדגם מוצג בדיוק באותה הנטייה ביחס לשמש, אותו חלק של הדגם השרוי בצל מקביל לאזורי הלילה בכדור הארץ בכל רגע נתון, בעוד שהחלק המואר מקביל לאזורים בהם שורר יום. כמו כן ניתן להבחין בקו הזריחה והשקיעה. בנגיעה בכדור ניתן לחוש בהבדלי הטמפרטורה בן חצאי הכדור השונים, לפי עונות השנה. העבודה תתבצע במהלך חודש פברואר ותעניק למוצג מראה חדש ומהוקצע.

גן המדע על שם קְלוֹר הוא מוזיאון מדע הפועל תחת כיפת השמיים במכון ויצמן למדע ברחובות. מתקני הגן מוצבים בקמפוס הדרומי של מכון דוידסון לחינוך מדעי. הביקור במתקנים הינו עצמאי ואורכו כשעה.

שעות הפעילות הן: 17:00-9:00 בימים א'-ה'.

מוטי שמש, הינו אמן רב תחומי בעל ניסיון של מעל ל-30 שנה. במקצועו עוסק בציור ורישום, פיסול, הדמיות תלת ממד ממוחשבות, צילום ועיצוב גרפי. בשנים האחרונות, התמקדותו היא בעיקר בתכנון ובביצוע פרויקטים רחבי היקף בעלי אופי עסקי, ציבורי וקהילתי. את ציור הקיר הראשון שלו הוא צייר בגיל 11 ומאז הוא עוזר לשדרג את פני החוצות בישראל.

 

מוטי שמש
צילום: יח"צ באדיבות המרכז הישראלי לאיירבראש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות