n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: ביממה האחרונה התגלו בעיר עוד 5 חולים מאומתים

רחובות: ביממה האחרונה התגלו בעיר עוד 5 חולים מאומתים

ראש העיר, רחמים מלול ערך ישיבת זום בעקבות המצב ופתיחת שנת הלימודים שבפתח: ״הקורונה עדיין כאן. חייבים להמשיך ולהקפיד על ההנחיות״

קורונה

ברחובות נרשמה ביממה האחרונה עלייה של 5 חולים וכרגע יש ברחובות  242 חולים מאומתים.
לקראת פתיחת שנת הלימודים וכחלק מהמעקב הצמוד אחר מצב התחלואה בעיר, ערך ראש העיר, רחמים מלול, ישיבת זום עם כלל הגורמים הרלוונטיים לפני מספר ימים.
בעיריית רחובות מבקשים להזכיר לתושבים להקפיד היטב לעטות מסכות בשטח הציבורי, וכי האכיפה בעיר כלפי תושבים ועסקים בנושא עטיית מסיכות והקפדה על כללי התו הסגול נמשכת, כמו כן,  בעיריית רחובות נערכת ביקורת סמויה בכל מוסדות העירייה בשעות קבלת הקהל כדי לבדוק שהעובדים והתושבים מקפידים על ההנחיות.

ראש העיר, רחמים מלול: "הקורונה עדיין כאן. אל תתנו לחופש או לשגרה לבלבל אתכם- חייבים להמשיך ולהקפיד על ההנחיות. הכל בידיים שלנו- תרתי משמע. הקפידו על היגיינה, עטיית מסיכות ושמירת מרחק. רק הקפדה בלתי מתפשרת תמנע את החולים הבאים בעיר. לקראת פתיחת שנת הלימודים חשוב מאוד לא לרופף את המשמעת, הבריאות של כולנו בידיים שלכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות