n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: אמא לתלמיד בי"ס יסודי איימה לרצוח את המנהלת

רחובות: אמא לתלמיד בי"ס יסודי איימה לרצוח את המנהלת

לאחר שלא הייתה מרוצה מהאופן שבו המוסד החינוכי מתייחס לבנה איימה האם הזועמת על חייה של המנהלת: "ארסס אותך למוות". הסיפור המזעזע מובא כאן לראשונה

אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל
אילוסטרציה- דוברות משטרת ישראל

האלימות נגד צוותים חינוכיים שוברת שיאים: אם לתלמיד בבית ספר יסודי ברחובות תעמוד לדין פלילי לאחר שאיימה לרצוח את מנהלת בית הספר בו לומד בנה: הסיפור המובא כעת לפניכם נחשף בפעם הראשונה לאחר שהמשטרה החליטה להגיש כתב אישום נגד האם בגין האיומים החמורים שהשמיעה כלפי המנהלת. השתלשלות האירועים החלה עם תחילת שנת הלימודים הקודמת – האם לא הייתה מרוצה מהאופן שבו בית הספר נוהג בבנה וחילוקי דעות התגלעו בינה ובין המנהלת. האם סברה כי בית הספר לא מטפל בבנה באופן ראוי והטונים בהם השתמשה הלכו ועלו. באמצע חודש פברואר, זמן קצר לפני התפרצות נגיף הקורונה בישראל בשעה שמערכת החינוך עדיין פעלה כסדרה, החליטה האם לעלות שלב ושיגרה איום מפורש אל עבר המנהלת. האופן בו היא בחרה לעשות זאת שימש בהמשך כראיה מוצקה נגדה בהליך הפלילי – שליחת הודעת וואטס אפ קולית למורתו של בנה.

בהודעה היא השמיעה איומים קשים ואיימה הלכה למעשה לרצוח את המנהלת: "או שאני באה לבית הספר ואני גומרת את המנהלת במכות שהיא נגעה בילד שלי, או שאני הולכת למשטרה. תגידי למנהלת שלא כדאי לה להתעסק איתי. אני אבוא ואני ארסס אותה למוות אם היא תגע בבן שלי ובגוף שלו זה הסוף שלה. אני אדאג שהיא לא תהיה לא מנהלת ולא גננת שמעת אותי? אני מגיעה לבית הספר ואני גומרת אותה. אם עוד פעם אחת הידיים של המנהלת נוגעות בבן שלי אני מגיעה לבית הספר ואני גומרת אותה גם אם אני אצטרך לשבת בבית סוהר".

אלא שגם לאחר שהשמיעה את האיומים הקשים כלפי המנהלת, האם לא נרגעה ושבוע לאחר מכן שבה לאיים ושלחה הודעה קולית נוספת למורתו של בנה: "עליי לא מאיימים בוועדות, אני לא מפחדת מאף אחד. אבל ברגע שיקרה לבן שלי משהו אני גם לא מפחדת לשבת בבית סוהר. זה שאתם מתנכלים לו ועושים לו עוול זה אך ורק יפגע בכם. אתם לא יודעים כמה זה יפגע בכם, המנהלת ניתקה לי בפנים שזה גם יעלה לה ביוקר. כדאי שהמנהלת תתחיל לרעוד ותתחיל לשקשק למה אני הולכת להביא לה את כל בית הספר. היא לא יודעת עם איזו אמא היא התעסקה. תגידי למנהלת בשמי שאם היא תצעק על הבן שלי זה יעלה לה ביוקר, אין לי מה להפסיד. אני אגרום לה לבכות דם, אני אהרוס לה את החיים. היא הרסה את הבן שלי אני אהרוס את החיים שלה". כאשר המורה שאלה אותה מדוע חזרה לאיים השיבה האם: "חזרתי לאיים למה נמאס לי ואם אני אביא את אבא של הילד שיתחיל להתערב זה בכלל לא יהיה נעים לא לאבא, לא למנהלת ולא לבית הספר". האיומים של האם לא עברו לסדר היום ותלונה הוגשה למשטרת רחובות שזימנה את האם לחקירה. בסיום החקירה שנמשכה מספר חודשים הוחלט כאמור להעמיד את האם לדין באשמת איומים. משפטה צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אשת חינוך ותיקה אמרה השבוע ל"גל גפן": "אני שומעת על המקרה הזה בפעם הראשונה, אני אמנם מזועזעת אבל לצערי לא מופתעת. מה שקורה בשנים האחרונות זו תחושת אובדן שליטה מתמשך וחוסר כבוד מצד הורים כלפי אנשי הצוות החינוכי. יש מצבים שמורה או מנהלת פשוט חוששת ולצערי לא תמיד העניינים יוצאים החוצה כי לא רוצים לפגוע בשמו של בית הספר. אנחנו אמנם מחנכים את הילדים אבל מישהו צריך לחנך את ההורים שמהווים דוגמא רעה ומפריעים לנו בעבודה החינוכית שלנו".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, צופית גולן, מסרה: "הנהגת ההורים העירונית לא מכירה את פרטי המקרה הספציפי שבכתבה. יצוין שאנו מגנים כל אלימות, קריאה לאלימות או ביטויי אלימות ברשתות החברתיות במסגרות החינוכיות ובכלל".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "לא ניתן להגיב על נושאים שנמצאים בהליך משפטי".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות