n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "פחדתי לפתוח ולראות מה יש בפנים"

ראשל"צ: "פחדתי לפתוח ולראות מה יש בפנים"

שקית ובה תצלום של אדם, סיכת ביטחון ומלל נמצאו קבורים בתוך אדנית ליד בית קברות. לאחר שהדבר פורסם ברשתות החברתיות, התגובות לא איחרו להגיע

בית קברות. אילוסטרציה
בית קברות. אילוסטרציה

לפני מספר שבועות תושב העיר נ' (שמו שמור במערכת) מצא שקית פלסטיק קבורה באדנית בבית העלמין גורדון, בתוך השקית הייתה תמונה של אדם, סיכת ביטחון ומילים על דף מגולגל. 

תושבת העיר צביה ולרו שקיבלה צילום של התמונה ע"י חבר מספרת כי הדבר נראה כמו כישוף שהיו עושים בעבר: "כשאותו אדם סיפר לי את מה שמצא והראה לי את התמונה, העליתי את התמונה לפייסבוק כדי שאותו אדם ידע שתמונתו קבורה בבית העלמין".

הפרסום ברשת החברתית הפך לויראלי עם כ-200 שיתופים ולא מעט תגובות:  "מסכן כישפו אותו, אני בהלם שעושים דברים כאלה מחרידים בימנו", בתגובה נוספת נכתב: "כמה רוע באנשים, מאחלת להם לסבול עד סוף חייהם".

."פחדתי לפתוח את זה ולראות מה יש בפנים" מספר נ' שכאמור מצא את השקית,  "זה נראה כמו סוג של כישוף, לא פעם שמעתי סיפורים שלוקחים תמונה של אדם שרוצים להיות אתו, הולכים לבית הקברות, קוברים את התמונה עם טיפות דם. לאחר מכן שורפים את התמונה ואת האפר של  שמים במשקה של האיש שרוצים להיות איתו. אלה סיפורים ידועים, מה יש לתמונה של אדם להיות קבורה בתוך אדנית? אם למישהו יש רעיון או מחשבה אחרת אשמח לשמוע".

נ' העביר את התמונה לרב שגר בשיכון המזרח: "אני לא רוצה להתעסק עם זה, העברתי את השקית ובכך סגרתי את הנושא, אנחנו אולי בשנת 2021 אבל כשמדברים על כשפים זה עדין מפחיד" הוא מחייך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות