n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: לאחר השריפה במסעדת "רק ככה", המקום פתוח ועובד כרגיל

ראשל"צ: לאחר השריפה במסעדת "רק ככה", המקום פתוח ועובד כרגיל

מה קרה במסעדה בר "רק ככה" שלשום בלילה, האם מדובר בשריפה או הצתה מכוונת? לדברי הבעלים הכל בסדר: "העסק עבד מהבוקר כרגיל ואנחנו לא מתרגשים"

רק ככה. צילום: פרטי
רק ככה. צילום: פרטי

שלשום בלילה בלילה נשרף החלק החיצוני של מסעדת- בר "רק ככה" אשר ברוטשילד 102, בכיר בעירייה מספר כי במצלמות אבטחה נראה אדם שככל הנראה זורק בקבוק לעבר חוץ המקום ונמלט, כיבוי אש השתלט על השריפה שפרצה כאשר הנזק נגרם רק למעטפת החיצונית של העסק.

לפני בדיוק כשנה בעוד הקורונה השתוללה בארץ, פתח הבעלים, איש חיי לילה שבעלותו מספר ברים ומסעדות בעיר, ביניהם ה"פאו וואו" ו"הקיבוץ", מקום חדש וכשר בעיר יחד עם שותף, המקום שעובד בקונספט "שוק מחנה יהודה", מביא לפתחו בליינים רבים מרחבי העיר והארץ, גם בשל היותו כשר וגם בגלל האווירה והקהל האיכותי במקום.

לדבריו הוא אינו יודע אם המקום הוצת במזיד או שמדובר בעובר אורח שיכור שבלי כוונה הצליח לגרום לשריפה "אנחנו לא מתרגשים, ואין לנו מושג איך קרתה השרפה החיצונית, הכל בבדיקה מול המשטרה וכיבוי אש. כבר מהבוקר שאחרי אנחנו עובדים כרגיל, העסק בפנים לא ניזוק, ואנו מחכים לכל הבליינים שלנו שיגיעו גם בערב כי הכל עובד רגיל, ניתן למשטרה לחקור את האירוע,  עד אז אנחנו בפול עשייה כמידי יום, הקהל אצלנו הוא של אנשים איכותיים ואין לנו שום עניין עם אנשים נוספים, מאז ומתמיד עבדנו עם כולם, אני שנים בעסקי חיי הלילה ותמיד נמצאביחסים טובים עם כולם, יכול להיות גם שמדובר בקצר חשמלי, שום דבר לא נשלל, אני סומך על המשטרה".

ממשטרת ישראל נמסר כי: "המשטרה פתחה בחקירת האירוע"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות