n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: טעות בזיהוי ומעצור באקדח – כל הפרטים על ניסיון ההתנקשות הכושל בתושבת העיר

ראשל"צ: טעות בזיהוי ומעצור באקדח – כל הפרטים על ניסיון ההתנקשות הכושל בתושבת העיר

תמורת 7,000 ₪ - נער בן 16 מראשל"צ מעורב בניסיון ירי לעבר תושבת העיר. המתנקשים טעו בזיהוי ולמרבה המזל נתקלו במעצור באקדח

אקדח. צילום: pixabay
אקדח. צילום: pixabay

רגעים של אימה בלתי נתפסת עברו על תושבת העיר לפני כחודשיים כאשר צעיר ניגש לעברה בשעה שעשתה את דרכה לכיוון ביתה, כיוון לעברה אקדח ולחץ על ההדק. ההתרחשות שנדמה שכמו נלקחה מסרט אימה קיבלה תפנית נוספת כאשר הופיע מעצור באקדח ולאחר שני ניסיונות ירי כושלים הצעיר נמלט מהמקום וחייה של התושבת ניצלו. מאוחר יותר התברר כי האשה שלעברה כוון האקדח כלל לא הייתה יעד ההתנקשות אלא אשה אחרת ששוכרת יחידת דיור בחצר ביתה.

השבוע הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום נגד צעיר תושב ראשל"צ (21) שניסה לירות על התושבת ונגד קטין בן 16 שסייע לו בגין קשירת קשר לפשע, חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה של נשק. כלף גם מואשם בנהיגה ללא רישיון נהיגה. על פי כתב האישום הנאשמים קשרו קשר עם אחר או אחרים לחבול באשה מסיבה שעדיין אינה ברורה כאשר הצעיר היה אמור לירות לעברה בעוד הקטין יוותר ברכב, יאבטח את המקום ויודיע על הגעת האישה. תמורת מעשים אלו, קיבל הקטין סך של 7,000 ש"ח. במועד שאינו ידוע במדויק, קיבלו הנאשמים מאדם נוסף רכב ובשלב מסוים, הונחה תחת לוחית הרישוי של הרכב לוחית רישוי של רכב אחר. לצורך קידום הקשר, הצטיידו הנאשמים באקדח ובכפפות.

בסוף חודש אוקטובר הגיעו הנאשמים ברכב לצומת רחובות הסמוכים למקום מגוריה של האשה בראשון לציון והחנו את הרכב. אז, יצאו הנאשמים מהרכב וסרקו את הרחובות הסמוכים לביתה ולאחר מכן עזבו את הצומת.

יממה לאחר מכן, בשעות הבוקר, הגיעו הנאשמים ברכב לצומת והחנו את הרכב. באותו הרגע יצאה אשה אחרת ששכרה יחידת דיור בביתה של יעד ההתנקשות מהבית והנאשמים טעו לחשוב שמדובר באשה בה הם מבקשים לפגוע: הצעיר יצא מהרכב כשהוא עוטה לראשו ברדס, כפפות בידיו והחזיק את האקדח והחל בריצה לעבר האשה. בהגיעו בסמוך לדלת ביתה של האשה דרך את הנשק בפעם הראשונה והמשיך להתקדם לעברה בעודו צועק את שמה של יעד ההתנקשות.

הצעיר נעמד מול האשה, הושיט את האקדח לעברה, דרך אותו בשנית וניסה לירות לעברה, אך בשל סיבה שאינה ידועה לא נפלט כדור. הוא דרך את האקדח בפעם השלישית ונמלט מן המקום. כשהגיע לרכב שעמד בצומת, הכניס את האקדח לחלק הקדמי של מכנסיו, התיישב במושב הנהג ונמלט יחד עם הקטין ברכב.

בבקשת המעצר נאמר בין היתר: "מסוכנותם של הנאשמים נלמדת מכך שהם ביצעו את המעשים תוך תכנון מוקדם יחד עם אחרים. ביום האירוע, הגיעו הנאשמים בשעות הבוקר לשכונת המגורים, ארבו במקום כשהם מצוידים בנשק ועם יציאתה של השוכרת מהבית הוציאו את תוכניתם לפועל. מסוכנותם של הנאשמים אף מתעצמת וזאת נוכח ניסיון הירי בעיבורה של עיר שיש בו כדי לסכן את הציבור וכבר היו דברים מעולם, שעוברי אורח תמימים נקלעו לקו האש".

 

 

 

תגובה אחת

  1. רונן תעשה לי ילד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות