n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: חבר האופוזיציה הרב אריה כהן, מתלונן שאיסוף גזם נעשה בשבת

ראשל"צ: חבר האופוזיציה הרב אריה כהן, מתלונן שאיסוף גזם נעשה בשבת

לטענת חבר המועצה הרב כהן לפי בדיקה מול אגף איכות הסביבה פינוי הגזם הפך לסטטוס קוו חדש: "זאת שערורייה, זה חילול שבת בחסות עיריית ראשון לציון, באמת קשה להאמין שבמדינה יהודית ראש העיר יתיר חילול שבת בפרהסיה מטעם העירייה"

גזם. אילוסטרציה
גזם. אילוסטרציה

"מי שמזלזל בשבת רק שיזכור שהשבת תתבע את עלבונה" כך אומר חבר האופוזיציה הרב אריה כהן על הנחיה חדשה של מנהל איכות הסביבה בעיר לפיה בימי שבת בן השעות 11:00-18:00 יופעל מנוף לאיסוף פסולת.

"פנו אלי מספר תושבים זועמים" מספר הרב כהן  "שבעיצומה של יום השבת פרשת "ראה" בראשון לציון עובדים מנופים מטעם העירייה ומפנים גזם מרחובות העיר, איפה נשמע כדבר הזה? זו הפרה בוטה של הסטטוס קוו בעיר, זה דבר שלא היה מעולם בעיריית ראשון לציון, זה לרמוס את השבת הקדושה של עם ישראל עם דגל ניקון העיר, האם אין מספיק ימים שאפשר לאסוף גזם? רק ביום שבת? הכל עניין של רצון ותכנון נכון".

לטענת חבר המועצה הרב כהן בקדנציה שעברה בה כיהן דב צור היה מיקרה  של מנקה רחובות לא יהודי שניקה בשבת, ואז קמה קול צעקה ולאחר מכן הדבר לא חזר בשנית והיה עניין לפטר את הקבלן, אבל כעת לפי בדיקה מול אגף איכות הסביבה פינוי הגזם הפך לסטטוס קוו חדש.

"אני חושב שראש העיר והקואליציה שלו מתנהגת כפיל בחנות חרסינה והוא עוד טוען שהוא אדם מאמין שצם ביום כיפור, זאת שערורייה, זה חילול שבת בחסות עיריית ראשון לציון, באמת קשה להאמין שבמדינה יהודית ראש העיר יתיר חילול שבת בפרהסיה מטעם העירייה, רק חשוב לזכור שמי שפוגע בשבת, השבת תובעת את עלבונה" מסכם הרב כהן.

בעיריית ראשון לציון לא התרגשו מדבריו הכועסים של הרב כהן ומסרו: "במקרים חריגים, בהם ערימות פסולת גורמות למפגע בטיחותי שעלול לפגוע חלילה בתושבים, אנו מפנים בכל שעה". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות